آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه …
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود
همیشه روزهایی هست که
انسان در آن، کسانی را که دوست
می داشته است بیگانه می یابد…!
[آلبر کامو]
مرا دوست بدار
به سان گذر از یک سمت خیابان
به سمتی دیگر…
اول به من نگاه کن
بعد به من نگاه کن
و بعد،
باز هم مرا نگاه کن…!
[جمال ثریا - ترجمه: سیامک تقیزاده]
سلام نگار جون خوبی
1392/05/28 - 16:50فدات
1392/05/28 - 16:55قربونت برم عزیزم
1392/05/28 - 17:20ايشالاه بميرم راحت بشيد
1392/05/28 - 19:24 توسط Mobileخدا نکنه رامین جان نگو پسر به این خوبی آقایی چرا این حرف را میزنی
1392/05/29 - 13:28