یافتن پست: #بد

saman
saman

مسافر تاکسی آهسته روی شونه‌ی راننده زد چون می‌خواست ازش یه سوال بپرسه


راننده جیغ زد، کنترل ماشین رو از دست داد
نزدیک بود که بزنه به یه اتوبوس…از جدول کنار خیابون رفت بالا…نزدیک بود که چپ کنه…اما کنار یه مغازه توی پیاده رو متوقف شد


برای چندین ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد… سکوت سنگینی حکم فرما بود تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت: “هی مرد! دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن… من رو تا سر حد مرگ ترسوندی!”


مسافر عذرخواهی کرد و گفت: “من نمی‌دونستم که یه ضربه‌ی کوچولو آنقدر تو رو می‌ترسونه”


راننده جواب داد: “واقعآ تقصیر تو نیست…امروز اولین روزیه که به عنوان یه راننده‌ی تاکسی دارم کار می‌کنم… آخه من ۲۵ سال راننده‌ی ماشین جنازه کش بودم…!”

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 10:36
+4
saman
saman

نگذار زخم هایت تو را به کسی که نیستی تبدیل کنند …


[پائولو کوئلیو]

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 09:49
+3
saman
saman
در کافه
باران می‌بارید
و خیابان
خشک بود
کافه‌چی گفت:
………ترک بدهم یا فرانسه؟
گفتم
قجری لطفا


(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 09:47
+3
saman
saman
دیدی که سخت نیست تنها بدون من!
دیدی صبح می شود شبها بدون من!
این نبض زندگی بی وقفه می زند!
فرقی نمی کند. . . .
با من. . . بدون من. . .!
دیروز گرچه سخت. . . .
امروز هم گذشت. . .
طوری نمی شود. . . .
فردا بدون من. . .!


(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 09:27
+3
saman
saman

همیشه روزهایی هست که
انسان در آن، کسانی را که دوست
می داشته است بیگانه می یابد…!


[آلبر کامو]

دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 09:15
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

سیبی هستی آویزان از شاخه ای در آسمان ...

باور کن عابد نیستم

عاشقی ناگزیرم که چنین دست هایم را به چیدن تو بلند کرده ام


دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 09:01
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دلم ذره ای مردن میخواهد! خدایا فقط میخواهم بدانم من اگر نباشم تمام مشکلات حل میشود ؟؟ {-60-}


3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 00:44
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من هرچی منتظر موندم این زندگیم بیفته رو غلتک خبری نشد . . . . . . . ... . . الان دیگه منتظرم اون غلتک بیفته رو خودم راحت شم ... {-33-}


30 دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 00:36
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
56 دیدگاه  •   •   •  1392/05/21 - 00:30
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
اصلا یارو عصبیم کرد دیگه حال پست ندارم.........................................
43 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 23:58
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ