یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

@tiyam

مهمترین اعضای بدن “دل” و “دماغ” ند



که اگر دنیا را داشته باشی و این دو را نه



هیچ نداری !


دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 23:49
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
شیطونه میگه بزنم لهش کنمااااااااااااااااااااااااا/........................................
15 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 23:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ناپلئون بناپارت:
[اگر نیمی از لشگریانم ایرانی بودند
تمام دنیا را فتح میکردم...]
آدولف هیتلر:
[اگر مهندسان اسلحه ساز من ایرانی بودند
صد سال قبل از تولدم
نازی دارای بمب اتمی میشد]
اسکندر مقدونی:
[اگر روزی دیدی که فردی بخاطر کشورش حاضر شده تمام فرزندانش را قربانی کند...
بدان که آن مرد اهل امپراطوری پارس است]
(فرزند در یونان مهم ترین شخص اجتماع محسوب میشود)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 22:26
+4
AmiR
AmiR
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 21:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدرود دوستان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 19:06
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 18:12
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که میبینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است.............مهدی اخوان ثالث
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 18:09
+4
saman
saman
دیدی که سخت نیست تنها بدون من!
دیدی صبح می شود شبها بدون من!
این نبض زندگی بی وقفه می زند!
فرقی نمی کند. . . .
با من. . . بدون من. . .!
دیروز گرچه سخت. . . .
امروز هم گذشت. . .
طوری نمی شود. . . .
فردا بدون من. . .!

(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 18:00
+5
saman
saman

دلم آرامـش می خـواهـد …


بـه انـدازه ی خوردن ِ یـک فنـجان چـای کـوتـاه بـاشد …!!


یـا


به اندازه ی قـدم زدن روی ِ سنـگفـرش ِ خیـس ِ پـیاده رو


طـولـانـی …………..!


فـرقی نـمی کنـد


فـقط آن لـحظـه را می خـواهـم


آن لـحظـه کـه تـمام سلـول های بدنم


آرام مـی گـیرنــــد

دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 17:56
+5
saman
saman

بدتر از رفتن


گندیست که انسان ها به “باور ” یکدیگر می زنند ….

دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 17:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ