یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینقد بدم میاد از اینایی که از من بدشون میاد ولی من از اونا بدم نمیاد
والا=))=))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 15:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیهام اینه کــــه
اولین نوزادی کــه تو فامیل بدنیا اومـد بهش لیمو ترش بدم از قیافش عکس بگیرم …
یه همچین آدم با مـحبت و بچـه دوستی هسـتم من !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 15:29
+2
saman
saman
آدم های ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند. همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد؛ عمرشان کوتاه است.
بسکه هر کسی از راه می رسد یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان می زند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم.
بوی ناب “آدم” می دهند…

(نجیب زاده)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 15:04
+3
saman
saman
برای تا ابد ماندن باید رفت:
گاهی به قلب کسی…….
گاهی از قلب کسی…..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 14:43
+5
saman
saman

دلخور از وسوسه ی بی پایان
شاکی از خودزنی بی جبران
بهترین فرصت و از کف دادم
بدترین جای زمان افتادم


من به این فاجعه عادت کردم
که برم خسته بشم برگردم
پشت بی حوصلگی پنهون شم
بشنوم چیزی نگم داغون شم
من به این فاجعه عادت کردم
که برم خسته بشم برگردم
پشت بی حوصلگی پنهون شم
بشنوم چیزی نگم داغون شم


من به این ناخوشی هر روزه
که نفسگیر و تبسم سوزه
نبض احساسم و عادت دادم
نمی پرسم که چرا افتادم
نمی پرسم
نمی پرسم


من به این فاجعه عادت کردم
که برم خسته بشم برگردم
پشت بی حوصلگی پنهون شم
بشنوم چیزی نگم داغون شم
من به این فاجعه عادت کردم
که برم خسته بشم برگردم
پشت بی حوصلگی پنهون شم
بشنوم چیزی نگم داغون شم


متن ترانه ناخوشی مسعود امامی

دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 14:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
قابل توجه دخترا(خودمم دخملما!)
شمایی که هی به پسرا گیر میدید ابروشونو برداشتن و مو رنگ کردن و...
منم به شما میگم چه وضعشه آخه مانتو میپوشید اندازه تی شرت پسرا آستیناتونم که تا میکنید تا بازوتون انگار دارید میرید جنگ شال و روسریتونم که قوربونش برم دو دقه یه بار از سرتون می افته!
اول خودتونو درست کنید بعد به پسرای بیچاره گیر بدید!
.
.
.
دختراخانما نیاید دنبالم لهم کنیدا!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم بقالی ،می گم نوشابه بزرگ میخواستم.طرف میگه منظورت خانواده است دیگه؟ تا گفتم:پ...گفت پ ن پ و زهرمار بی شخصیت!چیه یاد گرفتیدشما هی میگید پ ن پ؟ گفتم میخواستم بگم پنیر هم میخواستم .بعد از کلی معذرت خواهی گفت:پنیر بسته ای ؟گفتم پ ن پ !متری بده !و فرار =)))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنها فایده ای که زاویه پرتاب تو فیزیک داشت
این بود که تو
Angry birds
تبدیل ب ابر قدرت شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاتوس دختره: " همه پسرها مزخرفن ... "
تو کف ۱ : :)) ، خیلی باحال بود.
تو کف ۲ : با اینکه پسرم ولی واقعا باهات موافقم.
تو کف ۳ : درسته تا حدودی باهات موافقم ولی خوب تو هر چیزی استثنا هم
هست. میتونم پیام خصوصی بدم ؟؟؟
تو کف ۴ : چقدر قشنگ می نویسی ، عمق نوشته هاتو دوست دارم.

روی صحبت من بیشتر با اون احمق ( تو کف ۵) هست:
اینو واسه چی share میکنی؟ :| :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:21
saman
saman
قهوه را خورد و فنجان را شکست
چای را نوشید و لیوان را شکست
عاشقش بودم، دل من را شکست
او نمک خورد و نمکدان را شکست
حال، او هست لایقِ آنچه که هست
لایقِ بودن با آدمهای پَست
من هم مست از مِی و سیگار بدست
زیرسیگاریم کجاست؟!
یادم آمد، لعنتی آنرا شکست!
پُر زِ خاکستر شده این قاب عکس.. راستی عکسمان را یادت هست؟؟
این یکی به دست من خواهد شکست…!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:15
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ