یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
7 دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 01:13
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 01:03
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/14 - 00:47
+4
be to che???!!
be to che???!!

ﺩﻡ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﻣﻬﺪﮐﻮﺩﮎ ﻫﺴﺖ يه ﻧﺎﻇﻢ ﺯﻥ ﻏﺮﻏﺮﻭ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺯﻭﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩﻣﯿﺰﺩ:
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﺪﻭ ...
... ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﮑﻦ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﯾﺎﺷﺎﺭ ﺭﻭ ﻧﺰﻥ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﻬﺘﯽ ﺭﻭﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ ...
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠــــﯽ ....
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﯾﺪ ﯾﻬﻮ ﻗﺎﻃﯽﮐﺮﺩ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮐﺮﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ:
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ! ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ!! ﯾﻪ ﺟﺎ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺮه خر :-|




دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 19:00
+3
be to che???!!
be to che???!!
عمقِ احساسُ نميشه نوشت ! مثل دركـــ خوابيدن كنار ساحلُ شنيدن صداي دريا ؛ مثل قدمــ زدن زير بارون ؛ بدون چتر ! مثل لذت پرواز تو آسمون آبي ؛ مثل كنـــــ ـــار تو بودن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 18:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 18:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تجربه ثابت کرده آدما وقتی زبونشون زیاد از دهنشون بیرون باشه نمیتونن نفس بکشن(امتحان کن)...حالا تبدیل شدی به یه حیوون باوفا:)):))
.
.
.
.
.
.به عمه خودت فحش بده:))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 18:01
+3
saman
saman
در CARLO
داشتم ميومدم خونه، دیدم تــو اُتوبــان نوشتــه :
"ایـمان نیاورده است کســی که شــب سیـــر بخوابد و همسایهاش گرسنــه باشد."
هیــچی دیگه !!!
شــب رفتـــم زنگ تــمام واحدای ساخــتمونو زدم، پُرسیدم کســـی گرسنــه نیـست؟ اگه هست بیاد بخوره ...
دو سه تا واحد فوش دادن، بقیــه گفتــن سیرَن {-7-}
يکي هم گفت بده عمت بخوره {-7-}

خيلي بي ادب شدن ملت، خيلـــــــــــــــــــــــــي {-7-} !!!!!



نمـي فـهـمـن که داشـتـم ايـمانـمـو مـحـکـم ميـکـردم{-7-}


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/13 - 17:50]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:49
+3
saman
saman
در CARLO
اﯼ ﮐﺎﺵ !
ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﻧﺎﻣﻢ ﺭﺍ
ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ
ﻭ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ،
ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺪﺯﺩﻧﺪ،ﻭ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ
ﺑﺰﻧﻨﺪ 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:47
+3
saman
saman
در CARLO
واقعیتی درباره پسران :
ممکن است تمام روز سرو گوششان بجنبد ،
اما قبل از خواب ؛ همیشه به دختری که
واقعا دوستش دارند فکر میکنند !

واقعیتی درباره دختران:
ممکن است تعداد زیادی طرفدار داشته باشند ،
اما قلبشان ؛ فقط متعلق به یک نفر خاص است ... !!!
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/13 - 17:40]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 17:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ