یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO
پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن

ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که

سر به تن دخترای دیگه نباشه !!!
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:06
+3
be to che???!!
be to che???!!
در شهر ما اين نيست راه و رسم دلداري
بايد بدانم تا كجاها دوستم داري

موسي نباش اما عصا بردار و راهي شو
تا كي تو بايد دست روي دست بگذاري

بيزارم از اين پا و آن پا كردنت اي عشق
يا نوشدارو باش، يا زخمي بزن كاري

من دختري از نسل چنگيزم كه عاشق شد
خو كرده با آداب و تشريفات درباري

هركس نگاهت كرد، چشمش را درآوردم
شد قصه آغا محمدخان قاجاري

آسوده باش از اين قفس بيرون نخواهم رفت
حتي اگر در را برايم باز بگذاري

چون شعر آن را از سرم بيرون نخواهم كرد
بايد براي چادرم حرمت نگه داري

تو مي رسي روزي كه ديگر دير خواهد شد
آن روز مجبوري كه از من چشم برداري

 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:00
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شرک:

«غول‏ها مثل پیازن.»

خر:

«بو مبدن؟»

شرک:

«آره. یعنی نه!»

خر:

«باعث می شن ما گریه کنیم؟»

شرک:

«نه.»

خر:

«ولشون که بکنی زیر آفتاب، قهوه‌ای می شن و شروع می‌کنن به جوونه زدن؟»

شرک:

«نه...! لایه. پیازها لایه لایه‌ن. غول‌ها لایه لایه‌ن. پیازها لایه لایه‌ن. فهمیدی؟ ما هردوتامون لایه لایه‌ایم!»

خر:

«اوه، هردوتون لایه لایه‌اید. خب می‌دونی... هرکسی پیاز دوست نداره!»
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 16:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خب ورودی های 92 توجه کنن:
چندتا نکته رو باید بدونید!

1- یونی مدرسه نیست از روز اول بدون تاخیر پاشی بیای! هفته اول و دوم تق و لقه!
2- روز ثبت نام با مامانتون نرید!
3- موبایلتون سرکلاس سایلنت باشه چون همه خوابن بیدار میشن!
4- حالا اگه سهوا موبایلت زنگ خورد هول نشو,یکی هول شد گوزید!
5- نمره 10 برادر بیسته! واسه نمره خودتونو حرص ندید!
6- تو چمن که میشینید چمنو میکنید حداقل نخوریدش!
7- سعی کنید عمه استادتونو بشناسید!
8- صندلی که جلسه اول میشیند روش دلیل نمیشه هر هفته رو همون بشینید جاهای دیگه هم هست! :)))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:54
+4
be to che???!!
be to che???!!
دوستاي عزيزي كه مي رين باشگاه، تو رو خدا رو همه قسمت هاي بدنتون متناسب كار كنين
بعضيا بالاتنشون اندازه گودزيلاست پاها عين ملخ مزرعه!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺪﯾﺪﺍ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺳﯿﺒﯿﻠﯽ ﮐﻪ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺑﺎﻟﯽ ﺧﺎﻥ
ﻧﻤﯿﺸﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:33
+3
saman
saman
در CARLO
ﻣـــــﺮﺩﯼ ﺳــﯿــﮕـــﺎﺭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﯾﺪﯼ
ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ !!
ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺳــﯿــﮕـــﺎﺭ ﮐﺸﯿﺪﻧﺶ ﺑـﺨـﺎﻃﺮ ﺑــﯽ ﺍﺭﺍﺩﮔﯿﺶ ﺍﺳﺖ !
ﺑﺪﺍﻥ ﻗـﻠـﺒـﺶ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺯﺧــــــــــــــــﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ
ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺮ ﺩﻝ ﺍﻭ ﻧﮕﺎﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ !!!
ﻭ ﺩﺧـﺘـﺮﯼ ﺳـﯿـﮕـــﺎﺭ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺩﯾﺪﯼ ، ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻦ ﺍﻭ ﻓﺎ
ﺣﺸﻪ ﺍﺳﺖ ،
ﺑﻠﮑﻪ ﺑﺪﺍﻥ ﻗــﻠـﺒــــــــــــــــــــــــــ ﺍﻭ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ
ﺍﺯ ﻏـــــــــﻢ ﻫﺎﯼ ﻣـــﺮﺩﺍﻧـــــﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺩ ﺳــﯿــﮕـــﺎﺭ
ﺍﻟﺘﯿﺎﻡ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:24
+3
saman
saman
در CARLO
ﭼﻨﺪﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﯾﮑﺮﻭﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ،
ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺗﺨﻤﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩﻡ . ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﭘﺪﺭﻭ
ﻣﺎﺩﺭ ﻭ ﺁﺑﺠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺧﺎﻥ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺳﺮﻡ ﻫﻮﺍﺭ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ
ﺯﺩﻧﺪ ﮐﻪ »: ﺍﯼ ﻋﺰﺏ ! ﻧﺎﻗﺺ ! ﺑﺪﺑﺨﺖ ! ﺑﯽ ﻋﺮﺿﻪ ! ﺑﯽ
ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ! ﭘﺎﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮ .
ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ؛ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪ : » ﻣﺪﺭﮎ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺍﺕ
ﭼﯿﺴﺖ «؟ ﮔﻔﺘﻢ »: ﺩﯾﭙﻠﻢ ﺗﻤﺎﻡ !« ﮔﻔﺖ »: ﺑﯽ ﺳﻮﺍﺩ! ﺍﻣﻞ !
ﺑﯽ ﮐﻼﺱ ! ﻧﺎﻗﺺ ﺍﻟﻌﻘﻞ ! ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ! ﭘﺎﺷﻮﺑﺮﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ .
ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﺎﻝ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﮔﺮﻓﺘﻢ ......
ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ؛ ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ؛ ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪ »: ﺧﺪﻣﺖ ﺭﻓﺘﻪ
ﺍﯼ «؟ ﮔﻔﺘﻢ »: ﻫﻨﻮﺯ ﻧﻪ « ؛ ﮔﻔﺖ »: ﻣﺮﺩﻧﺸﺪﻩ ﻧﺎﻣﺮﺩ! ﺑﺰﺩﻝ !
ﺗﺮﺳﻮ ! ﺳﻮﺳﻮﻝ ! ﺑﭽﻪ ﻧﻨﻪ ! ﭘﺎﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ .«
ﺭﻓﺘﻢ ﺩﻭ ﺳﺎﻝ ﺧﺪﻣﺖ ﺳﺮﺑﺎﺯﯼ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻡ .
ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ؛ ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ؛ ﻣﺎﺩﺭ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪ »: ﺷﻐﻠﺖ
ﭼﯿﺴﺖ «؟ ﮔﻔﺘﻢ: » ﻓﻌﻼ ﮐﺎﺭ ﮔﯿﺮ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ « ؛ ﮔﻔﺖ »: ﺑﯽ
ﮐﺎﺭ ! ﺑﯽ ﻋﺎﺭ ! ﺍﻧﮕﻞ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ! ﺗﻦ ﻟﺶ ! ﻋﻼﻑ! ﭘﺎﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﺳﺮ
ﮐﺎﺭ .«
ﺭﻓﺘﻢ ﮐﺎﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻢ؛ ﮔﻔﺘﻨﺪ »: ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ « ؛
ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﺟﻮﺭ ﮐﻨﻢ؛ ﮔﻔﺘﻨﺪ »: ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ
ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﺑﺪﻫﯿﻢ .«
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻢ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ؛ ﮔﻔﺘﻨﺪ : » ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﺗﺎ ﮐﺎﺭ ﺑﺪﻫﯿﻢ .«
ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ؛ ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ؛ ﮔﻔﺘﻢ: » ﺭﻓﺘﻢ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﮔﻔﺘﻨﺪ
ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ، ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﺟﻮﺭ ﮐﻨﻢ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ
ﺑﺎﺷﯽ .« ﮔﻔﺘﻨﺪ »: ﺑﺮﻭ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ .«
ﺭﻓﺘﻢ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ . ﮔﻔﺘﻨﺪ »: ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﺎﻫﻞ
ﺑﺎﺷﯽ .«
ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ؛ ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ؛ ﮔﻔﺘﻢ »: ﺭﻓﺘﻢ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﺑﻘﻪ
ﮐﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﺎﻫﻞ ﺑﺎﺷﯽ .« ﮔﻔﺘﻨﺪ »: ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﻢ ﻣﺘﺎﻫﻞ ﺷﻮﯼ .«
ﺭﻓﺘﻢ؛ ﮔﻔﺘﻢ »: ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺗﺎ ﻣﺘﺎﻫﻞ ﺑﺸﻮﻡ .«
ﮔﻔﺘﻨﺪ »: ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺘﺎﻫﻞ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﮐﺎﺭ ﺑﺪﻫﯿﻢ .«
ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ؛ ﺭﻓﺘﻢ ﻧﯿﻢ ﮐﯿﻠﻮ ﺗﺨﻤﻪ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻡ
ﺟﻠﻮﯼ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:17
+2
saman
saman
در CARLO
بدترین کاری که یه نفر میتونه با دلت بکنه
اینه که باعث شه دیگه از بودن با هیچکس ذوق نکنی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر به دوست دخترخارجیش میگه:
I love you
دخترمیگه:
I love you too
غضنفر میگه:
I love you Three
دختره میگه ?what
غضنفر میگه:
مگاوات
کیلووات
تف به قبر بابات
بامن یکی بدو نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 15:06
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ