چه زیبا خالقی دارم..
چه بخشنده خدای عاشقی دارم..
که میخواند مرا با آنکه میداندگنه کارم..
اگر رخ بربتابانم,دوباره مینشیندبر سرراهم..
دلم رامی رباید با طنین گرم وزیبایش
که در قاموس پاک کبریایی,قهر,نازیباست
چه زیبا عاشقی را دوست می دارم
دلم گرم است,می دانم که می داند بدون لطف او تنهای تنهایم
خدای من, خدایی خوب می داند
ومی داند که سائل را نباید دست خالی راند
چه ترس از ظلمت شبها به هنگامی که می گوید
عزیزم حاجتی داری اگر,اینک بخوان مارا
که من حاجت روا کردن برای بنده ام را دوست می دارم..
کامنت های دریافتی ازهموطنای عزیزمـــون به شرح زیر:
با دروغ
با صبحانه
با افطار
با آچار فرانسه
با صدای علی عبدالمالکی
با روزه باز کن
با کلید
با تریاک
با شامپو گلرنگ
با انبردست
با سیگار
اصلا نمیبندیمش که بخوایم بازش کنیم
باز نمیشه، سِفت بستمش
با مرغ دل همتونم بسوزه
یه راهنمایی میکنین؟
با بیسکویت گرجی
با ۳۰۰۰ میلیارد تومان وجه نقد!!
یه همچین دل های پاکی دارن ملت!