یافتن پست: #بد

be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:17
+2
be to che???!!
be to che???!!

خصوصیات پسرها وقتی عاشق می شوند:


1-نوک دماغشون قرمز والبته بزرگ می شود وبه دماغ دختر مورد نظر اهانت می کنند.
2-حرف های قلمبه سلمبه می زنند وور ور وهرهر می خندند(که از علائم جنون است)
3-اگر زمستان باشه گلوله برفی به دختر مورد نظر می زنند(که الهی دستشون بشکنه)
4-اگر تابستان باشه بطری اب معدنی شان را سر دخترها خالی می کنند
5-ادعا می کنند که از دختر ها بدشون می اید
اخه می دونید چیه؟ اگر این کارها را نکنند تابلو می شوند راستی برام نتیجه اخلاقی این مطلب را بنویسید یه لب تاب به برنده اعطا خواهد شد.(اگر برنده پسر باشد یه جوراب نشسته هم افزون بر جایزه خواهیم داد)
سازمان شمارش بی نهایتان پسر های محترم(دور از جان)به عدد575790975432780087664یک رقم اضافه کنید وبرای نفر بعدی ارسال کنید
سازمان شمارش اسکول شدگان

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:16
be to che???!!
be to che???!!

دخترا مثل یه کتاب رومان قشنگ میمونن که اولین
 صفحه رو که ورق بزنی باید تا آخر اونو بخونی و هیچوقت
 از خوندنش سیر نمیشی
ولی پسرا مثل روزنامه میمونن یکبار که خوندی تکراری
 میشن و فقط بدرد شیشه تمیز کردن میخورن و یا حتی
مچاله کردن!


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:13
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زنها دو وقت گریه می کنن:

وقتی فریب می خورن ، وقتی می خوان فریب بدن.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:48
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
آن کَس که بدم گفت، بدی سیرت «او»ست

وان کَس که مرا گفت نکو، «خود» نیکوست


حال متکلم از کلامش پیداست


از کوزه همان برون تراود که در اوست ... !
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:39
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
اینقدر بدم میاد از اینایی که باهاشون چت میکنی
وقتی چت تموم میشه میخوان برن بخوابن
میگن خب دیگه شب بخیر، زرت یهو آف میشن!
آیا نباید صبر کرد تا جواب شب بخیر را شنید!؟
آیا طرف مقابل ساقه ی کرفس است!؟{-12-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:17
+4
be to che???!!
be to che???!!

از يه جايي به بعـد . . .


مـرض چكـــ كردن موبايلتــــ خوبــــ ميشه

حتي يه وقتايي يادتــــ ميـره گوشي داري

ديگه دلشوره داري كه گوشيتو جا بذاري

يا اس امـ اسي بي جوابــــ بمونه


از يه جايي به بعـد . . .

ديگه دوستــــ نداري هيچ كس رو

به خلوتــــ خودتــــ راه بدي

حتي اگه تنهايي كلافه اتــــ كرده باشه


از يه جايي به بعـد . . .

وقتي كسي بهتــــ ميگه دوستتــــ دارمـ

لبخنـد ميزني و ازش فاصله ميگيـري


از يه جايي به بعـد . . .

هـر روز دلتــــ براي يه آغـوش امـن تنگــــ ميشه

اما ديگه به هيـچ آغوشي فكــر نميكني


از يه جايي به بعـد . . .

از اينكه دوستتــــ داشته باشن ميتــرسي

جاي دوستـــــ داشته شدن ها

توي تن و فكـر و قلبتــــ ميسوزه


از يه جايي به بعـد . . .

فقط يه حس داري... حس بي تفاوتي

نه از دوستـــــ داشتن ها خوشحال ميشي

و نه از دوستـــــ نداشتن ها ناراحتــــ


از يه جايي به بعـد . . .

توي هيجان انگيـزترين لحظه ها همـ

فقط نگاه ميكني . . .


1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:42
+3
be to che???!!
be to che???!!
KHEYLI BEBAKHSHID KE IN HARFO MIZANAM VALI AGHAYONE KARBAR...
AGHAYONI KE ONLIN HASTID ALAN TOROKHODA 1 ZARE ZARFIAT HATON RO BEBARID BAAAAAAAAALAAA
9 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:26
+3
-2
be to che???!!
be to che???!!
 وقتي كسي رو دوست داري. حاضري جون فداش كني حاضري دنيا رو بدي فقط يك بار نگاهش كني.

به خاطرش داد بزني.به خاطرش دروغ بگي.............رو همه چيز خط بكشي حتي رو برگ زندگي.

وقتي كسي تو قلبته حاضري دنيا بد باشه........فقط اوني كه عشقته عاشقي رو بلد باشه.

قيد تموم دنيا رو به خاطر اون ميزني..........خيلي چيزا رو مي شكني تا دل اون رو نشكني.

حاضري كه بگزري از دوستاي امروز و قديم.........اما صداشو بشنوي شب از ميون دو تا سيم.

حاضري قلب تو باشه پيش اون گرو..........فقط خدا نكرده اون يك وقت بهت نگه برو.

حاضري هر چي دوست نداشت به خاطرش رها كني.........حسابتو حسابي از مردم شهر جدا كني.

حاضري هر جا كه بري به خاطرش گريه كني..........بگي كه مهتاجشي و به شونه هاش تكيه كني.

وقتي كسي تو قلبته يك چيز قيمتي داري...........ديگه به چشمت نمياد اگر كه ثروتي داري .

حاضري هر چي بشنوي حتي اگر سرزنشه.........به خاطر اون كسي كه خيلي برات با ارزشه.

حاضري هر كي جز اونو ساده فراموش كني.........پشت سرت هر چي ميگن چيزي نگي گوش كني.

حاضري كه بگذري از مقررات و دين و درس...........وقتي كسي رو دوست داري معني نميده ديگه ترس
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:13
+2
-1
be to che???!!
be to che???!!

ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺍﮔﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺑﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺵ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ، ﻫﺮﺯﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻡ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪ ، ﺑﻬﺶ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺸﻪ ...!! ﺍﮔﻪ ﻃﺮﻓﺖ ﺩﻭﺭﺕ ﺯﺩ ﺍﺯ ﺑﯽ ﻋﺮﺿﮕﯿﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ، ﻣﺮﺩ ﺗﻮ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﮐﺎﺭﺵ ﺟﺬﺏ ﮐﺮﺩﻧﻪ ﻧﻪ ﺩﻓﻊ ﮐﺮﺩﻥ !

15 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:04
+5
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ