یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از تنهایی‌های بزرگ و بی‌ژرفا
از غم‌های عمیق و بی‌اساس.
از اندوه‌هایی که می‌فشرند
گلوگاهش را.
از رویاهای متکثر در بی‌زمانی.
از پرسش‌های ابدی بی‌جواب.
از ریسمان‌هایی که بسته می‌شوند دورِ دست‌ها.
از تلخ و شیرین تکراری نوستالژی.
چنین ساخته شد این زن
در فریاد و سکوت‌.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 16:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاک میکنم....مینویسم....پاک میکنم

املایم بد نیست!

از تکرار اسمش لذت می برم...

برایش مینویسم....دلتنگشم...

میدانم که نمیخواند!!!

ولی...

میدانم که میداند.....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وطن یعنی وطن استان به استان
خراسان ، سیستان ، سمنان ، لرستان
كویر لوت ، كرمان ، یزد ، ساری ،گلستان
سپاهان ، هگمتانه ، مازنی ،بختیاری
طبس ، بوشهر ، كردستان ، مریوان
دو آذربایجان ، ایلام گیلان
اراك ، فارس ، خوزستان و تهران
بلوچستان و هرمزگان و زنجان
وطن یعنی سرای ترك با پارس
وطن یعنی خلیج تا ابد فارس
بهشتی چشم را گسترده در پیش
ابوموسی و مینو ، هرمز و كیش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیاموزیم و بدانیم که در کشورمان
ما ملت آذربایجان نداریم
ما ملت فارس نداریم
ما ملت کرد نداریم
ما ملت ... نداریم
ما تنها و تنها یک ملت داریم
و آنهم
ملت *ایران* است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:33
+3
roya
roya

 

 

 

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست

که یک نفر احساست رو بفهمه

بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روی شیشه دوغ نوشته:
دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی…
آخه لامصب دوغه یا اورانیوم ؟؟؟
.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دستت را بیاور
مردانه و زنانه اش را بی خیال
دست بدهیم به رسم کودکی
اینجا قرار است هوای هم را بی اجازه
داشته باشیم
اینجا قرار است با هم بخندیم بر تمام تلخی های سرنوشت
اینجا قرر است تکیه گاه گر نتوانیم چراغ راهی باشیم
اینجا قرار است مهربانی کنیم بی آنکه منتی نهیم
اینجا میخواهیم خودمان باشیم به دور از تزویر و ریا
اینجا قرار است زنگار از دلی بزدائیم
دستت را که نه قلبت را بیاور...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قول میدم دیگه اذیتت نکننننننننننم
قول میدم دیگه مسخرت نکنم !!
مامان اااااا قول میدم نگم تو افکارت عقب مونده و قدیمیه !
مامان ااااااا میخوامـــت
مامان تو برگرد قول میدم شب ها زود بیام خونه
مامان تو برگرد قول میدم ولخرجی نکنم <img src=(" title=":((" />((
مامان اااااااااا اااااا برگررررررررررد <img src=(" title=":((" />
ماماااااااااان غلط كردم برگررررد
....
این داستان زندگی خیلیا شاید باشه
بیاید همگی تا دیر نشده خودمونو اصلاح کنیم
و قدرشونو بدونیـم .. ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:02
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:30
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خوابید بدون شب بخیر  

شاید میدانست بی او هیچ ساعتی از زندگیم خیر نیست ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 13:55
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ