یافتن پست: #بد

be to che???!!
be to che???!!

پســـري كه دستشو بدون ترس همه جا دور كمرت حلقه ميكنه، پســري كه موقع رد شدن از چراغ قرمز دستتو محكم تر ميگيره، پســـري كه smsهاش كوتاه اما پر احساسه، اين پســـــــر، . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . انقدر با اين و اون بود كه ديگه حرفه اي شده ... بايد قيدشــــــو بزنی ...


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:03
+5
-1
xroyal54
xroyal54
در CARLO
ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺪ ﺗﯿﭗ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ ﯾﻪ
ﻧﻔﺮﯼ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻤﻪ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﺪ!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 23:05
+5
xroyal54
xroyal54

خطا از من است ، می دانم …
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد “
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین “
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم …
خدایا ؛؛ رهایم نکن .....

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:52
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

خون دل
مرغی به باغ رفت و یک میوه کند وخورد نگه ز دست چرخ به پایش رسید سنگ خونین به لانه آمد وسر زیر پر کشید غلتید چون کبوتر با بازکرده چنگ بگریست مرغ خرد که برخیزو سرخ کن مانند بال خویش مرا نیز بال و چنگ نالید و گفت خون دل است نه رنگ وزیب صیاد روزگار به من عرصه کرد تنگ آخر تو هم ز لانه پی دانه بر پری از خون پر تو نیز بدینسان کنند رنگ در سبز گر روی کندت دست جور پر بر بام گر شوی کندت سنگ فتنه لنگ آهسته میوه بکن از شاخی و برو در باغ و مرغزار مکن هیچگه درنگ میدان سعی و کارشما راست بعد از این ما رفتگان به نوبت خود تاختیم خنگ پروین اعتصامی

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:31
+4
AmiR
AmiR
Don’t fall in love with someone you can live with
fall in love with someone you can’t live without
عاشق کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی
عاشق کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 18:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه چیزی تو گلوم گیر کرده بهش میگن بغض...!
نمیدونم توفش کنم!
یا تبدیل به اشکش کنم!
یا بذارم همونجا بمونه تا خفه شم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:51
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر... همین که دستت رو آروم بگیره یه فشار کوچیک بده این یعنی من هستم تا آخرش همین کافیه!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:36
+3
roya
roya
در CARLO
اين متن أرزش 10 بار خوندن دأره ..
ممنون از كسي كه اين رو نوشته ... 

من ی دخترم
اگه خودمو لوس نکنم
اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم
اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم
اگه از نظر دادنات خوشحال نشم
اگه به خاطر تو به خودم نرسم
اگه سر به سرت نذارم
اگه برات گریه نکنم
اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم
اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی
اگه بهت نگم آقامون
اگه برات مظلوم بازی درنیارم
اگه از سرو کولت نرم بالا
اگه برات عشوه نیام
اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی
اگه ناغافل دستاتو نگیرم
اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم
اگه لج بازی نکنم
اگه ...
اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!
تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!
اممما!!!
تو پسری!
اگه برام غیرتی نشی
اگه روم حساس نباشی
اگه ته ریش نداشته باشی
اگه باهام مهربون نباشی
اگه بهم اخمای کوچولو نکنی
اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو
اگه دستمو محکم نگیری
اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت
اگه سر به سرم نذاری
اگه قربون صدقم نری
اگه نگرانم نشی
اگه بهم نگی عروسک من
اگه نگی من مهمم که میگم خوبی
اگه...
اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد تو!
پس بیا و مرد باش!
ابرو برندار!دماغت عمل نکن!
لوس حرف نزن!
من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!
من لطافت نگه میدارم تو صلابت
تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو
بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!
من بهترین دختر واسه تو!
تو بهترین پسر واسه من!
میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!
قبول؟؟
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:04
+8
roya
roya
کسی که بیشتر از همه دوسِت داره ، بدون دلیل شاید هر روز باهات دعواش بشه …
اما وقتی که ناراحتی ، با “همه ی دنیا” می جنگه تا به ناراحتیت پایان بده !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 16:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر همین حالا
هیجده سال داشتم.
بیشتر دلم می‌خواست
واژه‌ی «نه» را عوض‌کنم.

اگر همین حالا
بیست و دو سالم بود
بیشتر دلم می‌خواست
فقط با «آری» جواب بدهم
ولی در این‌همه سال‌
این‌همه سال‌های دشوار
کلمات کوچک به هیچ‌ دردی نمی‌خورند
«آری» و «نه» هم.

آن‌ها قدرت کافی ندارند
تا با تو از دلم بازگویند
دیگر وقتی ساکت‌ام
چیزی از من نپرس.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 16:36
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ