یافتن پست: #بد

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:15
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:07
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 14:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
میدانی درد چیست ؟
نگاهت که رفت …
نه !!!
شاید شانه ای که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
دل شکسته ام …
نه!!!
اعتمادی که دیگر وجود ندارد …
نه!!!!
تنهاییم …
نه!!!!
نمیدانی .
تو نمیدانی که دختر بودن درد است .
دختر که باشی رفتن نگاه ها و دست ها سخت میشود.
دختر که باشی راحتر میشکنی .
دختر که باشی نگاه ها فرق دارند .
حتی اگر به تمام دنیا خوب نگاه کنی باز تمام دنیا میتواند به تو بد نگاه کند….
دختر بودن گاهی واقعا یک درد است …. !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انقدر دوست پسر نداشتیم طرز استفاده اشو یادم رفته دوستان راهنمایی کنید
قبل از مصرف باید تکونش بدم
یا تاریخ انقضاشو ببینم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرم بیا پای تخته به چند تا سوال جواب بده...

+ : بفرمایید بپرسید خانم معلم

- : جانداران به چند گروه تقسیم میشن ؟

+ : چهار گروه خانم معلم

- : به نظرم اشتباه جواب دادی ولی حالا بشمار ببینم

+ : گیاهان ، حیوانات ، انسانها و بچه ها

- : بچه ها مگه انسان نیستن ؟

+ : حق با شماست خانم معلم پس میشن سه گروه

- : خیلی خوب دوباره بشمار

+ : گیاهان ، حیوانات و بچه ها

- : پس انسانها چی شدن ؟

+ : اونایی که قلباشون پر از عشق و محبت بود تو گروه بچه ها موندن

بقیه هم رفتن به گروه حیوانات خانم معلم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:38
+3
korosh
korosh

غضنفر به خدا میگه 10000000 سال برات چقدره؟ میگه 1 دقیقه
غضنفر باز میگه ای خدا 10000000 تومان پول برات چقدره؟ میگه 1 تومان
میگه پس 1 تومان به من بده
خدا میگه 1 دقیقه واسا


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واكنش اقایان به رنگ موی همسرشان:
.
.
انگلیسی ها:عزیزم مثل فرشته ها شدی!
.
.
امریكایی ها:عزیزم ماه بودی ماه تر شدی!
.
.
ایرانیها:هرچی من بدبخت كار میكنم بده به این جور اشغالا بزن به سرت...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سر سفره نشسم دارم شام میخورم
مامانم بهم میگه :بسه بدبخت ترکیدی! از هیکل می افتی
بابام میگه :ولش کن زبون بسته رو بزار واسه خودش بچره، چیکارش داری
آقا پدر من! من نخوام شما ازم حمایت کنی، کی رو باید ببینم؟؟؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز ﺍﺯ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﺗﻮِﺋﻪ ﺣﻤﺎﻝ ﮐﻪ ﻧﻪ مخاطب خاص دﺍﺭﯼ ﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﻪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻦ خطت رو ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﻦ ﯾﮑﯽ ﺑﺨﺮﻩ ﮐﻪ ماﻡ ﯾﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ای ببریم !
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺪ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﺯﺩ ﻭﻟﯽ ﯾﮑﻢ ﮐﻪ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻩ …
حالا یا یکی بیاد مخاطب خاصم بشه یا یکی بیاد خطمو بخره طفلکیا بیشتر از این ضرر نکنن !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 13:05
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ