یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO
بعضی وقت ها کسایی رو توی زندگیت میبینی و با خودت فکر میکنی که خدایا چرا من رو با این زودتر آشنا نکردی کسایی که شاید فقط یک ساعت یا یک روز یا یک سال کنارت باشن و بهترین دوست و همه کست بشن کسایی که میتونی تمام درد و دلت و بهشون بگی و اونا هم خیلی با حوصله بهشون گوش بدن من همچین کسایی و داشتم ولی خدا بینمون جدایی انداخت  حالا اونها خیلی ازم دورن و منم خیلی دلتنگشون هستم گاهی وقتا دلم میخواد برگردم به اون روزا و یه چیزهایی و عوض کنم و بیشتر قدر بودن در کنارشون و بدونم چون لحظه های با هم بودن خیلی سریع به خاطرات تبدیل میشن پس بهتر اینه که تا کناره هم هستیم قدر هم و بدونیم قبل از اینکه به خاطرات تبدیل بشن.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 10:53
+4
saman
saman
در CARLO
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 10:40
+4
sara
sara
من عمرم را با نگاه کردن در چشم مردم گذرانده ام، چشم تنها جای بدن است که شاید هنوز روحی در آن باقی باشد.


کوری / ژوزه ساراماگو
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 09:58
+4
saman
saman
در CARLO
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 09:10
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
@arash-tavanaei

بشین بچه









3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:52
+5
میدونی چی آدمو داغون میکنه ؟ اینکه هرچی در توانت هست براش انجام بدی بعدش بگه
مگه من ازت خواستم.......
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:48 توسط Mobile
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:42
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بعضی جمله ها هستن به مرور تبدیل به دروغ می شن


مثل “پنیر تازه رسید” رو شیشه ی بقالی یا مثل “دوست دارم”


دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:39
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:37
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

دلم هنوز خیس خورده ی نگاه توست


نازش بدار ...


که نلغزد از میان دستهایت


دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ