در تب عشق
خدایا به تو میسپارمش اما یه خواهش ازت دارم یه روزی
یه جایی
بغل یه غریبه مست مست
بدجوری یاد من بندازش
آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ ﮐس را باور ندارند.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد .
آدم های ساده را دوست دارم. بوی ناب “آدم” می دهند
بامن بمان ای همیشه خوب بامن بمان تا همیشه تا ابد تا بی نهایت تو دور دست امیدی و پای من خسته است.
برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.
برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه.
برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن .
برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر .
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن .
برای عاشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن .
برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .
برای عشق خودت باش ولی خوب باش.
khodaya
beto misporames ama ye khahesh azat daram
bezan lehesh kon ....
1392/05/7 - 03:44yerozi yejaii agar joz man tu baghale kase dg maste mast bod