یافتن پست: #بد

خدایا به تو میسپارمش اما یه خواهش ازت دارم
یه روزی
یه جایی
بغل یه غریبه مست مست
بدجوری یاد من بندازش
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:32 توسط Mobile
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


براى فراموش کردنت هرشب آرزوى آلزایمر مى کنم... خوش به حال تو... که وقتى “او” آمد، بدون هیچ دردسرى فراموشم کردى...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 01:05
+4
حسن قاسمی نیا
حسن قاسمی نیا
زن :یادته وقتی اومدی خواستگاریم بهت گفتم واسه چی میخوای با من ازدواج کنی چی گفتی؟
مرد :اره یادمه گفتم میخوام یکیو خوشبخت کنم
زن :پس چرا نکردی؟
مرد :خوشبخت کردم دیگه...
زن :کیو؟
مرد :همون بدبختی که ممکن بود به جای من با تو ازدواج کنه {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:18
+3
حسن قاسمی نیا
حسن قاسمی نیا
یه خانومی تو فیسبوک رو استاتوس گذاشته بود :
عشق فقط دوس پسر .

باباش دیدگاه گذاشته بود :
من امروز خونه بیام که یک دوست پسری بهت نشون بدم .


مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
نبینم کاربرامو اذیت کنی ها .

دوباره بابا ها کامنت گذاشته بود :
به تو چه دختر خودمه .

دوباره مدیر فیس بوک کامنت گذاشته بود :
من مدیر فیس بوک نیستم بابا . قاسمی نیا هم اصلا تو فیس بوک نمیره {-33-}
آخرین ویرایش توسط ghasminia در [1392/05/7 - 00:17]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:16
+3
AmiR
AmiR
Don’t go for looks , they can deceive you …
Don’t go for wealth , even that fades away …
Go for someone who makes you smile …
Because only a smile makes a dark day seem bright !!!
دنبال نگاه ها نرو ، ممکنه فریبت بدن
دنبال ثروت نرو ، چون حتی ثروت هم یه روزی ناپدید میشه
دنبال کسی برو که باعث میشه لبخند بزنی
چون فقط یه لبخنده که میتونه باعث بشه یه روز خیلی تاریک ، کاملا روشن به نظر بیاد !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:04
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

آدمهای ساده را دوست دارم.
همان ها که بدی هیچ ﮐس را باور ندارند
.
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند
.
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد
.
آدم های ساده را دوست دارم
. بوی ناب “آدم” می دهند

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:50
+6
پوریا
پوریا
نبود ... پیدا شد ... آشنا شد ... دوست شد ... مهر شد ... گرم شد
عشق شد ... یار شد ... تار شد ... بد شد ... رد شد ... سرد شد 
غم شد ... بغض شد ... اشک شد ... آه شد ... دور شد ... گم شد ... تمام شد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:21
+5
AmiR
AmiR
بعضیا خیلی
بدبدبدبدبدبدبدبد ناااا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 22:14
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

بامن بمان ای همیشه خوب بامن بمان تا همیشه تا ابد تا بی نهایت   تو دور دست امیدی و پای من خسته است.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:46
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.
برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه
.
برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن
.
برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر .
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن .
برای عاشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن .
برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .
برای عشق خودت باش ولی خوب باش.

2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 21:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ