یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO

از تفریحات نسل ما :


بچه که بودیم می رفتیم از این بستنی لیوانیا میخ[!]م


وختی میخوردیم لیوانشو میذاشتیم بین گلگیر و تایر


تا وقتی که حرکت میکنیم صدا موتور گازی بده !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:21
+4
saman
saman
در CARLO

یه سوالی از صبح تا حالا ذهن مارو درگیر کرده


ببینین شما میتونین بهش جواب بدین؟


اگه “مردان آنجلس” یه زن همراهشون بود


بازم میتونستن ۳۰۰سال با خیال تخت بخوابن!؟

3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:45
+5
be to che???!!
be to che???!!
هي پــــسر ………!!!!!!!!!! اگه مي بيني باهات بازي نميكنم رو حساب بلد نبودنم نذار!! اينو بدون كه من بازيامو بچگيام كردم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:42
+4
saman
saman
در CARLO
مامانم رفته مسافرت , خونمون از فرط شلوغی و کصافط , مثه خرابه های هیروشیما , بعد از انفجاره بمبه !
بابام : کاش یکی می اومد خونه رو حسابی تمیز می کرد , بیست تومن می ذاشتم کف دستش !
من : پول بده من تمیز می کنم !
بابام : لازم نکرده ! تو پول بده , خودم تمیز می کنم !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از آنروز دشـمن بمــــــــا چــیره گشت

که ما را روان و خرد تیـــــره گشـــــت

از آنروز این خـــــــانه ویـــــــــرانه شد

که نان آورش مــــــــرد بیــــــگانه شد

چو ناکــــــس به ده کدخـــــــدایی کند

کشـــــــــــــــاورز بـــاید گــــــدایی کند

به یــــــــــــزدان که گر ما خرد داشتیم

کجـــــــا این سر انجــــــام بد داشتیم؟

بســـــــــــــوزد در آتش گرت جان و تن

به از زنـــــــدگی کــــردن و زیســـــــتن

اگر مایه زنــــــدگی بنــــــــــدگی است

دو صــــد بار مردن به از زنـــدگی است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:15
+4
saman
saman
در CARLO
 ترجیح میدم پول سیگاری رو بدم که صادقانه روش نوشته: سرطان زا ؛ تا پول آبمیوه ای رو که روش به دروغ نوشته: ۱۰۰% طبیعی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معذرت خواهی
همیشه بدین معنا نیست
که تو اشتباه کردی
و حق بادیگریست..!

معذرت خواهی یعنی:
اون رابطه
بیشتر از غرورت
برات ارزش داره....
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره،
این گنجیشکا بدخواب شن، صب خواب بمونن !
مام یکم بیشتر بخوابیم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
آدم های ساده را دوست دارم !
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند!
همان ها که برای همه لبخند دارند!
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند!
آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاه است!!
بس که هر کسی از راه می رسد...
یا ازشان سوء استفاده می کند!
یا زمینشان می زند!
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد...!
آدم های ساده را دوست دارم !
بوی ناب “ آدم ” می دهند...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:32
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:54
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ