♥ نگار ♥
یک وقتایــــی هســت کـــه
بایــد لـــــم بدی یه گــــوشه…
و جــریان زندگیــت رو فقـــط مــــرور کنی.
بعــدشم بگـــی:
“به سلامتــــــــی خــــودم که اینقـــدر تحمـــل داشتـــم…..!
بایــد لـــــم بدی یه گــــوشه…
و جــریان زندگیــت رو فقـــط مــــرور کنی.
بعــدشم بگـــی:
“به سلامتــــــــی خــــودم که اینقـــدر تحمـــل داشتـــم…..!










