کودکی که گناه خویش را بدون پرسش ما به گردن می گیرد
در حال گذراندن نخستین گام های قهرمانی است
ماهی هاچقدراشتباه میکنند،قلاب علامت کدامین سوال است که بدان پاسخ میدهند؟!... آزمون زندگی ما پر از قلابهاییست که وقتی اسیر طعمه اش میشویم تازه می فهمیم ماهیها بی تقصیرند!
سلام خوش آمدی
1392/05/5 - 13:33salam aziizam khoosh omadi
1392/05/5 - 13:34سلام...مرسی...خوبین شما؟؟؟؟؟؟منم بد نیستم....



1392/05/5 - 14:03

1392/05/5 - 14:13