یافتن پست: #بد

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

گنجینه رازی است بهر مویت وز آن موی هر چنبره ماری است به گنجینه رازت ای سیب بهشتی به لب و گونه گلگون داغ است دل لاله که دیوی زده گازت در خویش زنیم آتش و خلقی به سر آریم باشد که ببینیم بدین شعبده بازت کبک و بره شاید به سر سفره شاهان درویش تو سر کن به همین نان و پیازت صد دشت و دمن صاف و تراز آمد و یک بار ای جاده انصاف ندیدیم ترازت شهری به تو یار است و غریب اینهمه محروم ای شاه نبازم دل درویش نوازت سید محمد حسین شهریار

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 12:28
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ای چشم خمارین تو و افسانه نازت وی زلف کمندین من و شبهای درازت شبها منم و چشمک محزون ثریا با اشک غم و زمزمه راز و نیازت خود کیستی ای نغمه نوازنده بی سیم امشب به جگر می خوردم زخمه سازت باز آمدی ای شمع که با جمع نسازی بنشین و به پروانه بده سوز و گدازت سر کن به شب و ناله شبگیر من ای دل تا شبرو عشقیم نشیب است و فرازت خواننده نمازم من اگر قبله ندانم ای کعبه دلها که بخوانم به نمازت

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 12:25
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیگر نگاه وصف بهاری نمی کند شرح خزان دل به نگاه زبانش است من دل بخواه خویش نجستم ولی خدا با هر کس آن دهد که به جان دل بخواهش است من کیستم ؟ اسیر محبت گدای عشق وز ملک دل که حسن و هنر پادشاهش است در شهر ما گناه بود عشق و شهریار زندانی ابد به سزای گناهش است
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 12:15
+2
xroyal54
xroyal54
در CARLO

ميدوني قشنگترين حس دنيا چيه ؟
اينکه بدوني همون بلايي که سرت آورده..
سرش آوردن ...!


 


Photo: ‎ميدوني قشنگترين حس دنيا چيه ؟ <br />
اينکه بدوني همون بلايي که سرت آورده..<br />
سرش آوردن ...!‎
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 03:36
+6
xroyal54
xroyal54
چقدر سخته که زن باشی و بخوای به یه مِرد "مردونگی" یاد بدی!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 02:31
+8
saman
خدايا يک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار خسته ام يا طلبم را بده يا طلبت را بگير
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:26 توسط SMS
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

تشـــــبیه دهـانت نتـوان کرد به غنچه                                                                                                                                                                                                                                                  هرگز نبود غنچه بدیــن تنگ دهانی صد بار بگفتی که دهم زان دهنت کام                                                                                                                                                                                                       چون سوسن آزاده چرا جمله زبانی                                                   (حافظ

دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 01:10
+4
saqar
saqar
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/05/3 - 19:46]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:41
+7
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/05/3 - 20:31]
47 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:26
+20
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دلم از نرگس بیمار تو  بیمارتر است
چاره کن  دردکسی کز همه ناچارتر است

من بدین طالع برگشته چه خواهم کردن

که زمژگان سیاه تونگون سارتر است

گر توام وعده ی دیدار ندادی امشب

پس چرا دیده ی من از همه بیدارتر است

هر گرفتار که در بند تو می نالد زار
می برد
حسرت صیدی که گرفتار تر است

عقل پرسید که دشوارتراز مردن چیست

عشق فرمود
فراق ازهمه دشوارتر است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:22
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ