یافتن پست: #بد

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

من دلم می‌خواهد خانه‌ای داشته باشم پر دوست
کنج هر دیوارش دوست هایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو
هرکسی می‌خواهد وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
یک سبد بوی گل سرخ
به من هدیه کند شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست
شرط آن داشتن یک دل بی‌رنگ و ریاست
بر درش برگ گلی می‌کوبم
روی آن با قلم سبز بهار می‌نویسم
ای یار
خانه‌ی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دگر خانه دوست کجاست؟

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:21
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یارو استاتوس گذاشته: انقدر بدم میاد از کسایی که میان بیاتویونی برا علافی! انگار خودش میاد اینجا اورانیوم غنی می کنه...!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:22
+3
saman
saman
در CARLO
امام علی (عليه ‌السلام):
تَعَطَّرُوا بِالاِستِغْفارِ لا تَفْضَحَنَّكُمْ رَوَايِحُ الذُّنُوبِ.
با طلب آمرزش معطّر و خوشبو شوید تا بوی بد گناهان شما را رسوا نکند. 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 10:03
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
[لینک]
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 01:07]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 01:36
+10
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن
!
در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 21:21
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 16:23
+7
ADONIS AVOCAT
ADONIS AVOCAT
سلام. من ADONIS AVOCAT هستم، از اعضای جدید ... :)
16 دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 16:11
+7
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 15:37
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
موبایل عزیز:
من تو را پرت میکنم
لهت میکنم
به تو فحش میدهم
با مشت روی صفحه ات می کوبم.. تو را گم می کنم!
اما یک لحظه بدون تو دوام نمی آورم!
به افتخار همه موبایلا از همه ببشتر ضربه میبینند ولی همیشه با ادمند!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 15:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزی اگر بناست که بر تن کفن کنم
من اَن کفن به تن ز برای وطن کنم
سبز و سفید و سرخ نکوتر بود کفن
تا من برای خاطر میهن به تن کنم
ایران من ، عزیز من، ای سرزمین من
مرگ است بی تو اگر هوس زیستن کنم
روزی که پای عشق وطن در میان بود
تاریخ گفته است که من چه باید کنم
همچون برق حق بر خرمن باطل درافتم
یزدان صفت مبارزه با اهریمن کنم
دشمن اگر پای بدین سرزمین نهد
کاری که کرد نادر لشگر شکن کنم
(شهریار)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/5 - 15:05
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ