یافتن پست: #بد

be to che???!!
be to che???!!

 





































اون گرفته تو نگير - شاعر: ايرج ميرزا




زن گرفته شده اي دوست به دام زن اسير........…. او گرفته تو نگير
چه اسيري كه ز دنيا شده است يكسره سير …........او گرفته تو نگير
بود يك وقت اورا با رفقا گردش و سير …........... ياد آن روز بخير
زن اورا كرده ميان قفس خانه اسير …............... او گرفته تو نگير
ياد آن روز كه آزاد ز غمها بوده …....................تك و تنها بوده
زن و فرزند ببستند اورا با زنجير ...........…........او گرفته تو نگير
بوده آن روز از طايفه درد كشان …................... بوده از جمع خوشان
خوشي ازدست برون رفت وشده لات وفقير........…او گرفته تو نگير
اي مجرد كه بود خوابگهت بستر گرم ….............. بستر راحت و نرم
زن مگير؛ورنه شود خوابگهت لاي حصير.…...... او گرفته تو نگير
او زن دارد و محكوم به حبس ابد است …................. مستحق لگده
چون در اين مسئله بود از خود مخلص تقصير.......….او گرفته تو نگير
او از آن روز كه شوهر شده است خر شده است...…. خر همسر شده است
مي دهد يونجه به او جاي پنير...................…....... او گرفته تو نگير


خوب خانم جون اگه جنبه نداری نخون





 

آخرین ویرایش توسط در [1392/05/2 - 01:56]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 01:14
+5
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 22:49
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 19:05
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هیچی بدتر از اون نیست که بدونی یکی یه جایی با یه آهنگی به یادت میفته... و اون آهنگ کلاه قرمزیه:سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟! از بس خر بودی تو اون رابطه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 18:00
+4
saman
saman
در CARLO
یکی دیگه از فانتزیام اینه :

سوار یه پیکان تاکسی بشم ، یه تراول ۵۰ تومنی تا نخورده رو بدم به راننده …

راننده بگه آقا یه نفرید ؟؟؟

منم یه کم مکث کنم و با یه لبخند معنی دار بگم : خیلی وقته …

بعدش پیاده بشم و تو افق حرکت کنم !

راننده هم از پشت صدام بزنه آقا … آقا … آقا ، بقیه پولتون !!!

منم کُتمو بندازم رو دوشمو بی توجه به راننده تو تاریکیا محو بشم …
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:45
+5
saman
saman
در CARLO
آقای ایرانسل!نوکرتم به خدا!برادر من! عزیز من!

 

من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

 

... ... به جون مامانم adsl دارم!

 

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس

 

فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت

 

که 100000تومن شارژ کنم 100تومن بدی!

 

موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

 

نکن برادر من !‌نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !

 

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

 

بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:31
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
7 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:19
+5
saman
saman
در CARLO
یکی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،
… بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!
بعد استاد حذفم کنه !
من پاشم نگامو بندازم توو نگاش
درحالی که میرم تو افق،
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:15
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
12 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی پیش میاد که تنهایی از سر و کولت بالا میره .......

کسیو نداری باهاش باشی ... درد دل کنی .... تنهایی تو پر کنی .....

اونوقته که حس میکنی : هیشکی دوست نداره .......

با احساس جوابمو بده ........

شده تا حالا احساس کنی کسی دوست نداره ؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 16:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ