یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO
روباهی موبایلی دید؛زاغه از بالای درخت گفت:

اگه پایین آنتن نمیده بده بالا برات بگیرم

روباه موبایل و داد زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 10:16
+6
saman
saman
در CARLO

دوستم رفته خواستگاری دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟
گفته :
.
.
.


.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ! :|
دختر : خودت خواستی زن بگیری ؟
دوستم : بله ! :|
دختر : من قبول کنم شما خوشحال میشی ؟
دوستم : بله ! :|
دختر : شرمنده من با کسی ک سه بار فرصت پ نه پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 09:14
+4
saqar
saqar
در CARLO
خدایا.......هیچ کسو......به کسی که قسمتش نیست........عادت نده.......تو خدایی.................نمیدونی که دل بشکنه چقدر درد داره...............
17 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 01:39
+7
AmiR
AmiR
چقد بده دل ب دلش بدی
دست به دستش بدی
چشم رو چشم قفلشه
و.....
آخر داستان
با یه حرف مزخرف عوضشه
حرفی که از رسمو روسومای
قدیمی و الکی که موفت نمی عرضه
و یا
این که تنها کسی
بهش...
دادی تورو بفروشه
بگه همه چی از روی حوس بوده همین
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 00:00
+8
AmiR
AmiR
خیلی بدیا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 23:10
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دلم یک اتفاق میخواهد... یک تلفن ناآشنا... بابی میلی تمام جواب بدهم... و... صدای تو...!!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 21:38
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به سراغ من اگر می ایی...! نیا!... اعصاب ندارم... تو هم گیر میدی... میزنم شل و پلت می کنم...! بعد میگی طرف اخلاق نداره! {-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 21:32
+5
AmiR
AmiR
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
صدامو میشنویو جواب نمیدی پس بدون تو از هرچیز وهرکس نامردتری و بی انصاف.آخه چرا باهام بازی میکنی.تو ک دلت نمیادش پس چرا اینجوری میکنی

<<<{-31-}خدا هنوز منتظرشم که برگرده با این که چند وقته رفته رفتنش داره منو میسوزونه برشگردونش بهم{-31-}>>>>
                                                                                                        {-35-}                    {-35-}                            {-35-}
آخرین ویرایش توسط Dante در [1392/05/2 - 21:16]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 21:15
+5
AmiR
AmiR
منم میخوام تو آکادمی شرکت کنم


یکی بهم یاد بده{-42-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 21:03
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
گفتم : خدايا خسته شدم دیگه ...
گفت : * لا تقنطوا من رحمة الله *
" از رحمت من نا امید نشو . " (زمر/53)

ناخواسته گفتم : الهی و ربی من لی غیرک
گفت : * الیس الله بکاف عبده *
" من هم برای تو کافی ام " (زمر/36)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 16:44
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ