یافتن پست: #بد

AmiR
AmiR
هی سیگار کشیدم تا بلکه از یادم پاکت کنم و اسمتو فراموش کنم ولی بدتر باهر پوک که میزدم وارد
جونم میشدی{-2-}{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 11:50
+3
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
درود خدمت تمامی کاربران عزیز شبکه اجتماعی بیا تو یونی
متاسفانه در حال حاضر سرور سایت دچار ضعف هایی میباشد که در هنگام حجوم کاربران به سایت ، سایت کند میشود و یا برای 1 دقیقه از دسترس خارج میشود ...
با عرض پوزش از همه کاربران عزیز بدلیل این مشکل {-35-}
انشاالله تا چند روز آینده سایت به یک سرور قوی تر منتقل خواهد شد و این مشکل بزودی حل میشود .
لطفا بازنشر کنید
باتشکر ( ارادتمند شما ، مدیریت بیا تو یونی )
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 20:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
علی عاشق امام هادی , sarbazemir19
من در سرزمینی زندگی میکنم که اگر زبانش را "فارسی" اطلاق کنیم به ما ایراد میگیرند که عرب پرستیم
اگر هم "پارسی" خطابش کنیم باز هم عرب پرستیم چون عرب برای تحقیر ما زبان ما را پارسی نامید که صدای سگان است
به هر حال من در سرزمینی زندگی میکنم که مردمش تکلیفشان با خودشان هم مشخص نیست
مردمی که با یک کشمش گرمیشان میشود و با یک سیب زمینی سردیشان
مردمی که بالاترین حد درکشان از روشنفکر بودن لا قیدی و بی بند و باریست
مردمی که فوق العاده گیج هستند
فقط کافیست یک سوژه در اختیارشان قرار بدهی همه چیز را فراموش میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شمایى كه سیستم ماشینتونو تا ته زیاد میكنید ،
كه از شصت پا تا داخل معده ى آدم میلرزه ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خعلى باحالید... منم پایتونم ...
به كارتون ادامه بدید ..!! :))))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:38
+4
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
آخرین ویرایش توسط Ashkan_ZEON در [1392/02/24 - 19:37]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بفرمایین
5 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:24
+2
binam
binam
در CARLO
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻏﺬﺍ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺑﺪﻩ ﻣﯽ ﮔﻪ ۳ ﺗﺎ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻫﻤﺒﺮﮔﺮ ﺳﺎﺩﻩ !!
ﻭﻗﺘﯽ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ ﻧﮕﻔﺘﯽ چهارﺗﺎ ﭘﯿﺘﺰﺍ؟
ﮔﻔﺖ اگه واست ﭘﯿﺘﺰﺍ میگرفتم ﮔﺮﻭﻥ ﻣﯽ ﺷﺪ ﺑﺮﺍ ﺗﻮ ﻫﻤﺒﺮﮔﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ! O.o
به دوتا پرورشگاه سر زدم هردوتاشون گفتن قیافت خیلی آشناس :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:14
+5
roya
roya
در CARLO
چه خوب است که ساده باشیم

آدمهای ساده را دوست دارم


آخر بدون نمایش و تظاهر به چیزی که نیستند................... بوی ناب آدمی را میدهند
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:54
+6
roya
roya
آدم ساده که باشی
برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است
فلان بنز آخرین مدل ، چند ایربگ دارد
مهم نیست
نیاوران کجاست
شهرک غرب و پاسداران و فرشته و الهیه
کدام حوالی اند و چرا تو انجا نیستی تا بتوانی بیشتر پز بدهی!
رستوران چینی ها و...
گرانترین غذایشان چیست تا....!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:51
+6
binam
binam
وقتی که قطره های اشک آرام آرام بر روی گونه هایم میریزد
وقتی نگاه خسته ی خودم در آیینه ی اتاق تنهاییم مرا به ترس می آورد
وقتی تار موی سپیدم در تلاطم تارهای سیاهم از دید دیگران پنهان می شود
وقتی هزاران درد را با تنی خسته تنها خودم به دوش میکشم
وقتی مجبورم کنار والدینم نقش فرزند شاد را بازی کنم
تنها چیزی که باعث می شود قلبم به تپش ادامه دهد
وجود توست
در کنار سجاده که هیچ حتی در هر لحظه هم نیازی به نقش بازی کردن نیست
نیاز به بازگو کردن نیست
تو خوب میدانی از هرآنچه در من میگذرد
این است که هنوز با عصای بندگی ات روی پاهایم ایستاده ام
و اشک ها و نگاه ها و تار موهای سپید و درد ها را تحمل میکنم
خوب است که تو انسان گونه مرا نگاه نمیکنی
خوب است که نیازی به توجیح ندارم در برابر بزرگواری چون تو
هر قدر دلم گرفته باشد همین که تو هستی کافی است
هرگز نمیتوانم زندگی بدون تو را حتی لحظه ای تصور کنم
گاهی همین جمله کافی است
که نه بخاطر اینکه مانند تو تنهام
نه بخاطر اینکه هر روز به من روزی میدهی
نه بخاطر اینکه این همه نعمت در اختیارم میگذاری
بلکه فقط و فقط
بخاطر بودنت
دوستت دارم خدایا!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ