یافتن پست: #بد

AmiR
AmiR
اینجا سرزمینی ست که برای نگه داشتن آنکه دوستش داری بایدتن بدهی نه قلب{-35-}{-35-}
دختری که واقعا عاشق کسی باشه از همه چیش میگذره و دست به هرکاری میزنه{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 13:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
موبایل عزیز:
من تو را پرت میکنم
لهت میکنم
به تو فحش میدهم
با مشت روی صفحه ات می کوبم
...تو را گم می کنم!
اما یک لحظه بدون تو دوام نمی آورم!
به افتخار همه موبایلا از همه ببشتر ضربه میبینند ولی همیشه با ادمند!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 20:48
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
خوش بحالتون همتون شادید ...
من بدبخت که هر لحظه میخوام شاد باشم یاد این میوفتم که تو 3 روز باید 10 تا امتحان رو بدم {-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 20:33
+4
binam
binam
خدایا فقط تو میدانی که چرا
در پس هر شادی غم
و در کنار هر لبخندی اشک است
خدایا به من نیرویی بده
که در ندانستن هایم
نا امید از تو نشوم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/21 - 22:20
+2
نیوشا
نیوشا
در روزهای خوبتان بدانید که همین خاطرات بعداً شما را دیوانه میکند{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:58
+8
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دست هایم .. این روزها بوی حافظ می دهند !.. فأل که می زنم .. کنعـانم .. بدجـور !! یوسفش را می خواهد !!..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:56
+6
mah3a
mah3a
زد بازی - تهران مال منِ -شعر آهنگ

ورس ۱ (مهراد هیدن)

زاخار تور بینمون که نیست/ وقتی‌ مس توپه تنیس

میپپریم از پاریس ونیک/ خرج اضافه می‌شه یه ریز

ولی‌ ما بچه شمرونیم/ آخرشم تهرونیم

یه چند ماه اینجا معهمون، تورو رات نمیدان حیوونی

اون که حال نکرد پس واسطه بیرون/ واسه ایرون عربده از هنجرهامون تا خون بپاچ بیرون

با این که آبی‌ نیست ولی‌ کوسه داره توش/ گرسنه آرزوشون اینه بزنن یه گاز به گوشت

زاخار اینجا حله مشکلا تو رینگ/ نگو `تش بص اون مال خوشگلا تو فیلمِ

چون این بعضیا تو کتمون نمیر/ چیز خوب نداره بگه بگو خفه خون بگیر

چشم به آسمون، که پاسبونِ خکمون/ پنسمونِ زخمِ باز و بدن ما واسه اون

خوشه پروین کآخ نور که بالا سر تاجمون/ رم می‌کنیم پاا به جلو دنیا نوک اجمون

کروس

تو دیگه مال من،

نه زاخار نگو مس معنی‌ وقتی‌ اینجا نیستی‌ که ببینی‌

تو دیگه مال من

کوه کدوم طرف؟ بولوز پلاک تنته و جو میگیرتتو میگی‌

"تهران مال من تهران مال من،"

تهران مال من تهران مال من،

تهران مال من

زاخار نمیتونی‌ بیعی‌ از اون دور الکی‌ دستارو تکون نده..

ورس ۲ (جیجی)

وقتی‌ عطسه می‌کنیم تهران سرما میخر/ بعدم میره
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:28
+9
نیوشا
نیوشا
مرد ها ، اسمشان به سنگدلی معروف است .. زن ها ، به آهن پرستی .. مرد ها و زن ها ، هر دو انکار می کنند ..!! هر دو تنها می گذارند و از تنهایی می نالند .. جمله دوستت دارم شده است جمله ی فرار ، بشنویم ، فرار می کنیم ..! اماهر دو گریه می کنند ، دختر ها بلند ، پسر ها بی صدا ..! هر دو به دنبال کسی که تا ابد تنهایشان نگذارد .. مرد ها تا مانکن ببینند تنها می گذارند ! زن ها تا شاهزاده ای سوار بی ام و ....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:18
+9
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
همانند پلی بودم برای عبورت...
به فکر تخریب من نباش...
رسیدی دست تکان بده...
من خود فرو میریزم...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جواب بدین لطفا
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:08
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ