یافتن پست: #بد

peyman
peyman
یادمون نره همیشه خدایی هست که دوستمون داره و لحظه لحظه در کنارمونه

یادمون نره دوستای خوبی داریم که تو بدترین و بهترین شرایط در کنارمون هستند

یادمون نره که در هر شرایطی باید خوب بود....

و یادمون نره مرگ خیلی بهمون نزدیکه , پس انسانیت رو تو زندگیمون از یاد نبریم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 10:55
+8
zahra
zahra
خالی بندی سه تابچه واسه هم:1بابام رییس مجلسه تمام قانون رو اون وضع میکنه.... 2من بابا رییس جمهور تمام کارها رو باید دستور اجرابده وگرنه قانون اجرا نمیشه0 3من بابام پاسوان سر همین خیابونه . پنج هزار تومن میگیره گند میزنه به کار بابا ها ی جفتتون.....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 03:33 توسط Mobile
+7
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/18 - 08:28]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 23:58
+5
behzad
behzad
آقايان ايراني ..
بياييد پارسي وار *زنها* را پاس بداريد ..
اين بار اگر زن زيبارويي را ديديد ..
هوس را زنده به گور كنيد ..
و خدا را شكر كنيد براي خلق اين زيبايي ..
زير باران اگر دختري را سوار كرديد ..
جاي شماره به او امنيت بدهيد ..
او را به مقصد مورد نظرش برسانيد ..
نه به مقصد مورد نظرتان ..
هنگام ورود به هر مكاني ..
... با لبخند بگوييد: اول شما ..
در تاكسي خودتان را به در بچسبانيد نه به او ..
بگذاريد زن ايراني وقتي مرد ايراني را در كوچه خلوت مي بيند ..
احساس امنيت كند نه ترس ..
بياييدفارغ از جنسيت .. كمي مرد باشيد !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 23:23
+10
behzad
behzad
بهترين لحظات زندگي از نگاه چارلي چاپلين
To fall in love
عاشق شدن

To laugh until it hurts your stomach
.آنقدر بخندي كه دلت درد بگيره

To find mails by the thousands when you return from a
vacation.
بعد از اينكه از مسافرت برگشتي ببيني
هزار تا نامه داري

To go for a vacation to some pretty place.
براي مسافرت به يك جاي خوشگل بري

To listen to your favorite song in the radio.
به آهنگ مورد علاقت از راديو گوش بدي

To go to bed and to listen while it rains outside.
به رختخواب بري و به صداي بارش بارون گوش بدي

To leave the Shower and find that
the towel is warm
از حموم كه اومدي بيرون ببيني حو له ات گرمه !

To clear your last exam.
آخرين امتحانت رو پاس كني

To receive a call from someone, you don't see a
lot, but you want to.
كسي كه معمولا زياد نمي بينيش ولي دلت
مي خواد ببينيش بهت تلفن كنه

To find money in a pant that you haven't used
since last year.
توي شلواري كه تو سال گذشته ازش استفاده
نمي كردي پول پيدا كني

To laugh at yourself looking at mirror, making
faces.
براي خودت تو آينه شكلك در بي
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 23:14
+3
نیوشا
نیوشا
هر کسی طبق اگاهی خود و سطح توان خود !! اما این تعاریف غالبا اشتباه بوده و به شکست منتهی میشود!! و جالب تر اینکه معنای اصیل خود عشق را کمتر کسی توانشته پیدا کند!! چرا که اگر به اصالت عشق پی ببریم بیشتر در انزوای احساسی وارد میشویم... عشق در بسیاری تنها یک احساس سطحیست!! احساسی که با مرور زمان به تکراری شدن و تکراری شدن به تنفر محکوم میشود!! عشق به معنای اصلاح خود برای معشوقه است!! یک اصلاح صحیح!! عشق ماندن با بدی هاست!!وگرنه ماندن با خوبیهای کسی اصلا هنر نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 20:19
+9
-1
HADI
HADI
بهانه ی دخترا:
1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)
2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی)
3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره)
4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)
5 - من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم)
6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:47
+3
HADI
HADI
در دنيا فقط 3 نفر هستند كه بدون هيچ چشمداشت و منتي و فقط به خاطر خودت خواسته هايت را بر طرف ميكنند،
پدر و مادرت و نفر سومي كه خودت پيدايش ميكني،
مواظب باش كه از دستش ندهي و بدان كه تو هم براي او نفر سوم خواهي بود
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:35
+2
sepideh
sepideh
هر چه داشتم

رو کردم

اما

تو

اسیر نشدی

سیر شدی ..
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 15:50
+7
sepideh
sepideh
چی میشد زنگ میزدی 118 میگفتی شماره اون پسره رو که تو
ماشین دیدمش می خوام ؟!بعد صدای کیبرد زنه از پشت تلفن میومد ...
بعد می گفت : لطفا یاداشت فرمایید : 091....
بعد آخرشم میگفت : با تشکر ، راهنمای 198 ، انشا الله مخشو بزنی...!!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 15:47
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ