یافتن پست: #بــ

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

بــَـرآے تـــــــو نــِمـیـدآنـم چـِـطـور مـیگـُذَرد امــآ بــــرآے مــن اِنـْگــآر خَـنـجـَر بـَـر گـَلـویـَم گــُذاشـتـہ انـد امــآ نـِمـیـبُـرنـد

دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 00:35
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

رفتـــــه ای؟؟؟؟................. یعضیــــا بش میگن قسمت!!!!! .................ولی من این روزا میگـــــم.......................... بـــــه درکـــــ

دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 00:20
+4
saqar
saqar
در CARLO
اين بار كه عاشــق شــدم
دوســـتت دارم رو اصــلأ به زبــون نــميــآرم
قربون صدقه رفتن كه هيــچـي !
نگرانيامــم بـــروز نــميـدم

وقتي حالش خوب نبود باهاش صحبت نميكنم
و آرومش نميكنم،بجاش ميگم برو يه دوش بگير بهتر ميشي..

باهــاش زياد بيرون نميرم
تا اگه جدا شديم خيابوناي شهر عذابم ندن
به چشماش خيره نميشم تا دلم گير چشماش نشم

سعي ميكنم وقتي داره خودشو برام لوس ميكنه
بحثُ عوض كنم تا صداش كه يادم اومد ديوونه نشم

وقتي خواست قسم بخوره كه تنهام نميذاره،
انگشتمو ميذارم رو لبش و ميگم لازم نيست قسم بخوري ،
حرمت خدارو نشكون

خلاصه اصن بهش گير نميدم و پاپيچه كاراش نميشم

انگار ن انگار
من تجربه كردم
تاوان اعتماد به بعضيا يه عمر پشيمونيه......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:20
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
“عـــــاشق” را کـــه بــرعکــــس کنـــی .. می شــــود “قـــشاع” دهخــــدا را می شــناسی؟ لــــغت نــامه اش را کــــه بــاز کـــردم نـــوشته بود: قــــشاع: دردی که انسان را از درمـــــان مایــــوس میکند...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 16:54
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
مائیم و می و مطرب و این کنج خـراب
جان و دل و جام و جامه در رهن شراب
فارغ ز امید رحمت و بیـــــــم عــــذاب
آزاد ز خـــــــاک و بـــــاد و از آتش و آب
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 10:48
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
اکنون که گل سعادتت پـــربـــار است
دست تو ز جـام می چــرا بیکار است
می‌خور که زمانه دشمنی غدار است
دریافتن روز چنین دشــــــــــوار است
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 10:34
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
ابر آمد و باز بر سر سبـــزه گریست
بی باده ارغـــوان نمیبایـــــد زیست
این سبزه که امروز تماشاگه ماست
تا سبزه خاک ما تماشاگــــه کیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 10:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ایـن سریــال ِ میگـــه ِ عشقـــی کــه تو خیــابون بــه وجــود بیـاد تــو همــون خیــابون هــم تمــوم میشـــه،
خُــب منــم میگـــم عشقـــی که تو محضــر ســر بگیـــره، تو همـــون محضـــر هم تمــوم میشـــه دیگـــه، نمیشــــه؟!
حال کردی چه جمله فخیمانه ای گفتم:
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 23:29
+6
saman
saman
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 15:42
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 13:25
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ