یافتن پست: #بــ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
[✿] فـآحشــہ رآ خُــ❣دا فــآحشــہ نـکــَرد!


آنـــآטּ کــہ در شـهـر نــآטּ قسمــﭞ می کننـد


او رآ لنـــگ نــآטּ گــذاشتــہ اند


تــا هــر زمــآטּ کــہ لنــگ هــَم آغوشــی مـآنـدنـد


او رآ بــہ نــآنـی بخـَـرنـد../(!)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایـنـهـمـه زبـان بـلـدم (مـادری، غـیـر مـادری، اشـاره، فـیـزیـکـی، روحـی، تـوهـمـی، ارواح، اشـیـا و ...) هـنـوز نـتـونـسـتـم بـه بـعـضـیـا بـفـهـمـونـم:

بـــــــــــــــه تــــــــــــــو ربـــــــــــــــطـــــــــــی نــــــــــــــداره!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
چــه خــوب مـی شـــد اگـــر گــاهــی آدم مــی تـــونــســت . . .

دوســتــای خوب مــجـــازی شــو . . .

مــثــل یــک عــکــس گـــل ســـرخ . . .

مــثــل یـــک آهـــنــگ قــشــنــگ . . .

مــثــل یــک کــتـاب عــــالی . . .

دانـــلــود کــنــه . . . بـــیــاره پــیــش خـــودش . . .!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 18:57
+5
roya
roya
در CARLO

دلتنگـــــي غـــــروب "جمعـــــــه" هيـــچ وقــــت از بيــن نميــــره.....!!!
فقــــط از هفتــــه اي بـــــه هفتــــــه ديگــــــر منتقــــل ميشـــــه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 11:57
+4
roya
roya
در CARLO
هـــی می گفت جبران میکنم،
جبـــران میکنم

بخــــدا جبـــران میکنم

گفتم چیــــو؟

اصلا کـــدومو؟

عمری که پـــات رفته ؟

یـــا صـــورتیکه شکسته ؟

یـــا دلـــی که سالهـــاست مرده ؟

کـــدومو لعنتـــی؟

اصلا من هیچی؛گــــــــور بابام

این موهای سفیدمو چیکـــار میکنی میتـــونی اینــــم جبـــران کنی؟

یه نگاهی به سرم کرد و گفت چقـــدر پیــــر شدی؟

گفتم: گفتی که جبران میکنی؟ آره....؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 11:44
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !
امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,
حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 00:27
+7
مهسا
مهسا
♥براﮮ بعضــﮮ בرבها نــﮧ میتواלּ گریــــــــﮧ کَــرב...

نــﮧ میتواלּ فریــــــآב زב . .

براﮮ بعضـــﮮ בرבها فقـــط میتواלּ . . .

نگــــاه کَرבو بــــــــــــــﮮ صـــــבا شکستــ !!♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 23:42
+3
ساناز
ساناز
نـَذـآر کــه اَشــکِ چـِشمِ مــن بــریــزه . . . پُشــتِ ــپـــآی تــُو . . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 20:14
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
خــــدایـــــا ؛ هیـــــچ تنهـــــایــــی رو اونقـــــدر تنهـــــا نکــن کــه بــه هــــر بـــی لیــاقتــــی بگــــه : عشقــــــم … {-47-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .
عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند .
تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.
تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 16:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ