Mohammad Mahdi
" بـذار بـهـ درد خـــودمـ بـمـیـرمـ "
امــا تـو نـذار بـمـیـــرم ...
شــعـور داشـتـه بــاش . . . !!!
♥ نگار ♥
دیگر نه "شلوار پاره" نشانه ی "فقر" است ....
نه "سکــوت" علامت "رضــایت"....
دنــیـــــــــــــــای غـــریـبـیــست
ارزشـــــــــــها "عـــــــــــــــــــوض" شـده اند
و "عـــــوضــــــــــی هــا"، بــا ارزش....
♥ نگار ♥
وقت رفتن که بشه بهونه ها پر رنگ میشن
عکس هاهمه پاره شدن،خاطره ها فراموشن
وقت رفتن که بشه این خونه دلگیر میشه
هوای خونه سرد،عشقم ازم سیر میشه
وقت رفتن که بشه دنیام فقط پاییز میشه
گلهای باغچه پژمرده،دلم ازغم لبریز میشه
وقت رفتن که بشه چشم های من خیس میشن
تموم تاروپود من به یک باره نیس میشن
وقت رفتن که بشه نفس من بند میاد
همش خدا خدا میکنم که اون روز ...
هرگز نیاد...
"شبــــ گــــرد تنهـــــــا"