یافتن پست: #بــ

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:35
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
23 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:27
+3
parisa
parisa
دختــــــــــر کــه بـاشــی
هـــزار بــار هــم کــه بگـویــد :
دوستـــــــــــــــــــــت دارد !
بـازهــم خواهــی پـرســـی :
دوستــــــــــــــــم داری ؟
و تـه دلـــــــــت همیشــه خواهــد لــرزیـد !
دختــر کــه بـاشــی هــرچقــدرهــم کـه زیبــــا بـاشــی
نگــران زیبـــاترهایــی میشــوی کـه شایــد عاشــقش شوند !
هــر وقت کــه صدایت میکنــد :
خوشــــ♥ـــــگلم
خــدا را شکــر میکنــی کــه درچشمــان او زیبایــی !
دســـــــت خـودت نیسـت
دختــــــــــر کــه بـاشــی
همـــه ی دیوانــــــــگی هــای عالــم را بـــــــــلدی .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:44
+3
parisa
parisa
نوآزشــم کــטּ ...!!!
نتــرسـ....!!!
تنہــایے واگیــر ندآرهـ...!!!
آنقــدر مـردهـ ام
کــہ هیــچـ چیــز نمـے تـوآند مــردنــم رآ ثآبــت کنــد
و آنقــدر از ایــטּ دنیــآ سیــرمـ
کــہ روز مرگــمـ را
جشــטּ میگیــرمـ
و اگـر ایــטּ دنیـــآ رآ
دوسـتـ دآشتــمـ
روز تولــدمـ نمـے گریسـتـمـ...!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صداقت؟…. یادش گرامى…

غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…

معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…

مرام؟….. قطعه ی شهدا …

عشق؟ ….. از دم قسط…

واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 21:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزی خواهد آمد
که من و تو ، یک جایی خیلی دور از هم ...
شب و روز در آغوش یک غریبه
بیقــــرار هم باشیم ...
و بعد از هر بار هم آغوشی
بـــه یـــاد آغـــوش هـــم ، بی صدا گریه کـــنـــیـــم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 14:54
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
بـی تـابــم .....

دلـم تــاب میخــواهد و یــک هــل مـــحکم ...

کـه دلـــم هُــری بریــزد پایــین ..

هرچــه را در خــودش تلنبــار کــرده .. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 14:49
+2
xroyal54
xroyal54
بعضی از آدما ” خـــــــــــــــــــوب نمی بینن “
اما بدتر از اون اینه که :
” بعضی دیگه ، خوبـــــــــــــــــــــــی رو نمی بینن ”
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 23:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لعنتے ،כستِ ڪم ...بین شعرهاے مـטּ،כستـش را نگـیر.


بــے انـصاف!

مــــــرכم כارنـכ ایـטּ شعرها را مـے خـوانــنـכ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارد دوست این آشفتگی
کوشش بیهوده به از خفتــــــــگی

اندر این راه می تراش و می خراش
تا دم آخر دمی غافل مبــــــــــــاش
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:23

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ