parisa
دختــــــــــر کــه بـاشــی
هـــزار بــار هــم کــه بگـویــد :
دوستـــــــــــــــــــــت دارد !
بـازهــم خواهــی پـرســـی :
دوستــــــــــــــــم داری ؟
و تـه دلـــــــــت همیشــه خواهــد لــرزیـد !
دختــر کــه بـاشــی هــرچقــدرهــم کـه زیبــــا بـاشــی
نگــران زیبـــاترهایــی میشــوی کـه شایــد عاشــقش شوند !
هــر وقت کــه صدایت میکنــد :
خوشــــ♥ـــــگلم
خــدا را شکــر میکنــی کــه درچشمــان او زیبایــی !
دســـــــت خـودت نیسـت
دختــــــــــر کــه بـاشــی
همـــه ی دیوانــــــــگی هــای عالــم را بـــــــــلدی .
parisa
نوآزشــم کــטּ ...!!!
نتــرسـ....!!!
تنہــایے واگیــر ندآرهـ...!!!
آنقــدر مـردهـ ام
کــہ هیــچـ چیــز نمـے تـوآند مــردنــم رآ ثآبــت کنــد
و آنقــدر از ایــטּ دنیــآ سیــرمـ
کــہ روز مرگــمـ را
جشــטּ میگیــرمـ
و اگـر ایــטּ دنیـــآ رآ
دوسـتـ دآشتــمـ
روز تولــدمـ نمـے گریسـتـمـ...!!
♥ نگار ♥
صداقت؟…. یادش گرامى…
غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…
معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…
مرام؟….. قطعه ی شهدا …
عشق؟ ….. از دم قسط…
واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟
xroyal54
بعضی از آدما ” خـــــــــــــــــــوب نمی بینن “
اما بدتر از اون اینه که :
” بعضی دیگه ، خوبـــــــــــــــــــــــی رو نمی بینن ”
♥ نگار ♥
دوست دارد دوست این آشفتگی
کوشش بیهوده به از خفتــــــــگی
اندر این راه می تراش و می خراش
تا دم آخر دمی غافل مبــــــــــــاش