یافتن پست: #بــ

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
چــه قانــون ناعــادلانــه ای !

بــرای شــروع یــک رابطــه

هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد

امــا

بــرای تمــام شدنــش

همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 17:06
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
بـــــِـه بـــــودن هـــا ، دیـــر عـــادَتـــ کن... ! و بــِه نَبــودن هـا ، زود...!
آدم هــا ، نـَبودن را بِهـتر بَلـدَنـــد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/9 - 11:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
مــی بـــوســمــتـــــــــ
آنــقــــــدر کــــه طــــــرح لــــبـــــــ هــــــایــــم
روی انـــدامـــتــــــــ بــــمــــــانــــد ..
مـــیـخـــــواهــــم هــــمــه بــــدانــنـــــد کـــــه
آغـــــــوش تــــــــــو قــــلــــــــمرو مـــــــن اســــتـــــــــ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:06
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
× مُـستقـل تـرین زن ِ جـَـهان هـَم کـه بـآشی

وقتــ هـآیی هـَستـ کـه بــرسد

دلتــ پـَر بـزند بــرآی کـَسی کـه بــخـوآهَد

کـِه آرآمـ رآنـنـدگـی کــُنی

بــخواهـَد شــآمتــ رآ نــخورده روی ِ مــیز نگـــذآری

مــُسـافـر تــرین زن ِ دُنــیآ هـم کــه بــآشی

دلتــ مــی خـوآهـد کـه بــرآیتــ بــنویسد

چــند خــطی

×"زود بــرگــرد ،طآقتــ ِ دوریـتـــ رآ نــدآرم" ×
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:03
+5
xroyal54
xroyal54
فــرامــوش ڪــردنـتـــ بــرایـم مـثـل آبـــ خــوردن
استــ ...

از همــان آبـهـایـے ڪــه مـیـپـرد تــوی گــلـو

خــفــه ات میــکنـد ...

از همان هایے ڪــه بــایــد ساعـت هـا سـرفـه
ڪـنـے ...

از همــان هـایـے ڪــه بـی اختیــار اشـڪــهایـت
را جـاری میـڪــند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:02
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
تـو ِ من شدی کرده ام برآی هایم ... . اگر پــآی در میــآن است .... روی طــآقچه رآ بردآر و ....,,,,,,,,,,,
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:05
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دروغ بــه دادنـد هــا... امروز بـه دلــی راه نـدارد...!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:25
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
بــا تـــو هستــــم ای " " ! " " که کــــرد تــــر مـــی شـــــود ... پس حواست را بیشتر کن.......
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:15
+2
roya
roya
در CARLO
لعنت به اون کســــی که ….

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …

خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:30
+7
binam
binam
در CARLO
دلم می خواست یه بار شده می اومدی تا رویاهام

تو گرمِ اصرار می شدی، انــکارِ من که نمی خوام...

دلم می خواست بعضی شبا ، یادت بیاد من کی بودم

یادت بیاد چی بــودمو... چه جــوری عاشــقت شدم!

دلم می خواد یه روزایی دستــــاتو احساس نکنم...

تلافـــیِ بــــودنِ تو... هر چی که با ماست نکنم!!

دلم می خواست میشد صدات،واسه دلم غریبه شه

یادم نیاد وجــودتو... هرچـــی دلِ تو میگه شه!!!

وای ازون نگاه تلخ، وای ازون چشای سرد...

گم کردی دستِ قلبمو، باشه... برو و برنگرد!!!

باشه بخند، باشه نمون! حتی واسه چشام نخون

اما می دونم یه روزی ، واست یه آرزوس همون...

یادت میاد چه لحظه ها، افتاده بود دلت به پات...

یادت میاد! ولی چه حیف... دلم صداتو نمی خواد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 21:01
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ