یافتن پست: #بــ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .

عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .

و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هےِ لعنتےِ یواشکے دوستمـ داشتہ بــآش

آدم هــآےِ دنیــآے مان

چشمـ دیدنــ عشقمــآن را ندارند !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــی دانم! کــــار داری!
ســَرَت شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوغ است!
مــی دانم!
اما اینکـــه موقع خـ ــواب...
روی تخـــتت... چند ثانیه...
فقط لحــظه ای بــه ذهــتنت خـــطور کند...
کـــه یکـــ جــایی...کــــسی... روی تخـــتش...
موقع خــوابـــش...
برای "تـــو" اشـــــــــــــــک مــــی ریزد
همین هـم بــرای مـــــــــــــــــــن کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافیست !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:38
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
چِه افـــــــکار غریبــــــــی داشت کـــرم ابریشم ؛ تمام عمر قَفس میساخت وَلی فِکر پریدنــــ داشت!
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/7 - 15:15]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:15
+6
binam
binam
ﯾــــــــﻪ ﻣـــﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾﮑــــﻪ؛

ﺑــﯿــــــﻦ ﺭﮎ ﺑــــــــﻮﺩﻥ ﻭ ﺑﯿﺸﻌــــــﻮﺭﯼ !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 22:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقـتی از چـشمِ کـسی بیُــفتی ،

مثلِ یــك قـــطره اشک ..

دیگه فــرقـی نمیــکنه کجـــا بـــاشی !؟
...
گوشه ی چشم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:47
+5
mahdi
mahdi
لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !





جلوى واژه ى نبـــــ ــــودن نوشته اند :



“عــــ ــــدم حضور شخصى یا چیزى”



؛ همین !


چقدر نبودن تـــ ـــــــ ــو را ســـ ــــ ـــــاده فرض مى کنند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 18:09
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مــَـــن دَســـتـــــ نــَزنــ ــ ـــ !


جَنیـــنِ عــِشـــــق را در دِلــــمـــ ســِقـــط می کـُننــد .....


شــاهـــرَگ هــایِ بــــُریــــده یِ احــســــاسَت !!


هــــــمـــیــــ ـ ــشه ;


یـــک خـــــــــودکــُشـــیِ مَجـــازی .... ;


امـــضـــایِ پــــایــــانِ عـــــــاشـــقــانه هــــای ِ مــَن اســت ....
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:27
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخـــوام "عــوض" بشــم

چـــرا بـایـــد "مــن" دلـتـنگ بـشــم؟

تـــو بایـــد "دلتـنــگ" بـشـــی

میـخـــوام "مــث قبــل"

میخــوام اون سیــب قـرمــــز بـالـــای درخــت بـاشـــم

در دورتــریـن نقـطــه

دقــت کـن

"رسیــدن" بـه مــن

آســـون نیســـت

اگــر "همـتـــش" را نـــداری

بــه "درخـــت" آسیــب نـرســون

بــه همـون "سیــب" هــای "کــرم خــورده" روی زمیــن قنـاعــت کــن

بــرای اولیـن بـار دارای "مخـاطـب خــاص"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:09
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !
امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,
حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 18:42
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ