binam
ﯾــــــــﻪ ﻣـــﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾﮑــــﻪ؛
ﺑــﯿــــــﻦ ﺭﮎ ﺑــــــــﻮﺩﻥ ﻭ ﺑﯿﺸﻌــــــﻮﺭﯼ !
♥ نگار ♥
وقـتی از چـشمِ کـسی بیُــفتی ،
مثلِ یــك قـــطره اشک ..
دیگه فــرقـی نمیــکنه کجـــا بـــاشی !؟
...
گوشه ی چشم
♥ نگار ♥
به مــَـــن دَســـتـــــ نــَزنــ ــ ـــ !
جَنیـــنِ عــِشـــــق را در دِلــــمـــ ســِقـــط می کـُننــد .....
شــاهـــرَگ هــایِ بــــُریــــده یِ احــســــاسَت !!
هــــــمـــیــــ ـ ــشه ;
یـــک خـــــــــودکــُشـــیِ مَجـــازی .... ;
امـــضـــایِ پــــایــــانِ عـــــــاشـــقــانه هــــای ِ مــَن اســت ....
♥ نگار ♥
میخـــوام "عــوض" بشــم
چـــرا بـایـــد "مــن" دلـتـنگ بـشــم؟
تـــو بایـــد "دلتـنــگ" بـشـــی
میـخـــوام "مــث قبــل"
میخــوام اون سیــب قـرمــــز بـالـــای درخــت بـاشـــم
در دورتــریـن نقـطــه
دقــت کـن
"رسیــدن" بـه مــن
آســـون نیســـت
اگــر "همـتـــش" را نـــداری
بــه "درخـــت" آسیــب نـرســون
بــه همـون "سیــب" هــای "کــرم خــورده" روی زمیــن قنـاعــت کــن
بــرای اولیـن بـار دارای "مخـاطـب خــاص"
♥ نگار ♥
همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !
امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,
حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!