یافتن پست: #بــ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دخـتــَر که باشی


میدونی اَوّلـیـن عِشق زنـدگیـتــ پــِدرتـه !


دختــَر که بـآشی


میدونی مُحکـَم تـَریـن پَنـآهگاه دنیــآ آغــوش گــَرم پـــِدرتـه !


دخـتــَر کـه بـآشی


میـدونـی مــَردانه تـَریـن دستی که مـیتونی تو دستـِـت بگیـری


و دیگـه اَز هیچی نَتــَرسی، دسـتای گَرم وَ مِهــرَبون پـــِدرتـه !


هَر کجای دنیـا هم بــاشی، چه بـاشه چـه نباشه ؛


قَویتریـن فِرشتــه ی نِگهبـان پـــِدرته ...


به سلامتی همشون ....


برا شادی روح باباهایی که دیگه نیستن هم یه صلــوات ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خــــدایـــــا ؛




هیـــــچ تنهـــــایــــی رو اونقـــــدر



تنهـــــا نکــن




کــه هــــر بـــی لیــاقتــــی بهش بگه ....




عشقــــــم...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوم خرداد،سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد....:)

خــــســــته بودیم،امـــا،مـــــرد میدون بودیم....:):x
مـــــن هـــنــــوز مـــعـتـقـدم بــاز بــایــد جـــنــگـــیــــد.......:):(

"پرچم سفید-محسن چاوشی"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
او راست میگفت...!

هـــرزه نبود کـــه
رفت بـــآ دیگــــری...
هـــــرزه من بـــودم...

مـــن کـــه بی بازگشت تـــریـــن بهـــآر عمرم رآ بـــه پــآی زمستآنی تـــریــن

فصل
انتظارش
هـــدر دادم..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پــرنـده هـم کـه بــاشـی …
وقــتی عــاشـق قفـس مـی شـوی
پـــر زدن را فــرامــوش می کـــنی!!
تمام روزهایی که سرگرمیت بودم ، زندگیم بودی ….
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:42
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
درد مـــــن چشمـــــانـــی بــــو د
کــه بــه مــن اشکــ ! هدیـــه میــــداد و بــه دیگــــران چشمــــــــکــ ـ ـ ـــ !‬
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:40
+6
xroyal54
xroyal54
بــه سلامتـــــی اونـــی کــه بــرای داشتنـــش لازم نیــــست ....

بــا سیــاســت بــاشـــی و نقـــــش بـــــازی کنـــــــی....

همیـــــن کــــه یــک رنـــگ بــاشــــی و خـــــودت کافیــــه...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 12:18
+4
mana
mana
_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅_̅​_ ̲̅̅_̅()ڪے
ســــیگار می کـــشم کــه مــنت نامــــــرد نـــــکشم!

سیـــگار مــی کـــشم کــه از نارفــــــــیق نـــــکشــم!

ســـیگار مـــیکشم کــه بــتونم غــم و غــصه هــامــو

1تنــــــــــــــــــــــه رو دوشــــــــــــــــم بـــــکشـــــــــــم!

تـــــــــــو از پــشـــــــــــت خنـــــــــــجر نـــــــــــــــــــزن!

نــــــــمیخواد به فــــــــکر ســـــلامتــیه مــا بـــاشی...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 01:37
+8
ramin
ramin
در CARLO
همه با هم یک صدا بخونیم………. ﺗــﺎب ﺗـﺎب ﻋﺒــﺎﺳـﯽ، اﺳﺘـــﺎد ﻣﻨـﻮ ﻧﻨــــﺪازی !!!
جمعی از دانشجویان مشروط خُل و چِل!!!{-29-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 22:56
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
لعنتی ...

بـــــــودم . . .

دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
.
.
.
رفتــــــــــم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 21:09
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ