یافتن پست: #بــ

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چایت را بنوش... نگران نباش... از گندمزار مـــــــــــــن و تــــــــــــو... مشتی کاه می ماند.. بــــــــرای بــــــــــــــــــادهــــــــا...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از صفحه صفحه ی " روزگــــارم" به صفحه ی کنار "
فیسبـــوکـم "منتقل شدی
که دارد برای "دوستــــی " تورا به من" پیشنـــــهاد
" میدهد.
" چقدر تلخ "
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:42
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
حــالَـمـ פֿــوبـــ ـ ـ اَسـتــ امــّـاבلمـ ـ ـ تَنـگِ آטּ روزهــــایــے شُــבه.. ڪہ مے توانستمـ از تــَہ בلـــ ـ ــ بِـפֿــــنـבمـــــ ...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــی کـلـســـــیـم نـگــــــــاهـت شعـــــــرهـــــایــم پــوکــــی استـخـــــــــوان گـرفتــــه انــد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:21
+4
saqar
saqar
در CARLO
بـی تـابــم .....

دلـم تــاب میخــواهد و یــک هــل مـــحکم ...

کـه دلـــم هُــری بریــزد پایــین ..

هرچــه را در خــودش تلنبــار کــرده .. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:18
+6
saqar
saqar
در CARLO
بــکش بــیرون خــاطــراتــت رو از تــوی آهــنگهای مــحبوبــم

مــیخواهم با اعــصاب راحــت گوشــشان کــنم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
آزادی

چـَـترَت را بـِــبــَــند...

ایـــنــجـا بـاران آزار دهـــنده نیــســــت!

مــیان حَجمهِ هـــای هـوای خــشک

بــــاران فـــقط نـــعمــــــت است

جـــنس آب را که بــشناسی

خیلی زود شاعــــــــــــــــــر میشوی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
غفلت کرده ای مــــادر ....

پشت این قلب عاشق ٫ فرزندت آرام آرام جـــان میسپارد و تو فرامـــوش کردنت را

به او نیاموخته بـــودی !!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:03
+3
parisa
parisa
ﮐﺂﺵ ﻣﯿﻔﻬﻤﯿـﺪﮮ ﻋﺂﺷﻘﺂﻧـﮧ ﻫﺎﮮ ﮐٍﮧ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ
ﻣﺨﺂﻃﺒـــﺶ ﺗﻮﯾـــــــﮯ
+ ﻧﻤﯿـﺪﻭﻧﮯ ﭼــِﮧ ﺩﺭﺩﮮ ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺁﺳــِﮧ ﺗﻮ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ.. .
ﻫﻤــِﮧ ﺑﺨﻮﻧـﻦ ﺟﺰ ﺗـــﻮ..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 22:47
+3
saqar
saqar
در CARLO
مـى خـواهـى بـروى ؟

بــهـانه مـى خـواهى ؟

بـگـذار مـن بـهـانـه را دستــت دهـم ..

برو و هـركـس پرسيد

بـگو لـجـوج بــود !

هميــشه سرسخــتانه عاشـــق بــود

بـگو فريـاد مى كـرد

هـمه جا فريـاد مى كـرد فــقط مـرا مى خواهــد !

بـگو دروغ مى گفـت !

مى گـفت هـرگز ناراحـتم نكـردى ...

بـگو او نـخواسـت !

نخواست كـسى جز من در دلش خانه كـند

بـرو با خــيال راحت

اينــهمه بـهانه برايــت آوردم ..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:57
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ