♥ نگار ♥
لـب بـر لـبـت می گــــذارم ؛تـا تـمـام کـلـمـه هـای مـمـنـوعـه را ..بـی آنـکـه گـفـتـه شـــو ند ،بی آنـکه شـنـیـده شـــونـد ،لـمـس کنــــــیــم . .
♥ نگار ♥
بیرحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻦ ،
ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ !
be to che???!!
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام دوس جونااااااااااااااااااااااااااااااااام