یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﮔﻪ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻱ ﺑﯿﺎ ﭘﺎﯾﯿﻦ ...14:48
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( (´_`
> ︻, ╦╤─ ҉ - - - - - - -
\´ \
\﹋/_
ﺍﻻﻥ ﺣﻘﺘﻪ ﺗﯿﺮ ﺑﺎﺭﻭﻧﺖ ﮐﻨﻢ، ﺑﺰﻧﻢ ﺑﮑﺸﻤﺖ؟ ! ؟ ! ﻣﺮﯾﻀﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ
ﻧﻤﯿﮕﯽ؟؟؟ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﯼ !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ که حرص در میاره :
۱ - ﺭﻭ ﺗﻠﻔﻮﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﮐﺠﺎﯾﯽ
ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯼ؟ ! ﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻡ ﺳﯿﻤﻮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺮﺩﻡ
۲ - ﺍﺯ ﺣﻤﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺧﯿﺴﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ: ﺩﻭﺵ
ﮔﺮﻓﺘﯽ؟ ! ﻧﻪ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻮ ﺭﺷﺘﻪﺀ ﻭﺍﺗﺮ ﭘﻠﻮ
ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺩﺍﺩﻡ
۳ - ﺗﻮﯼ ﻃﺒﻘﻪ ﻫﻤﮑﻒ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯼ
ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺮﯼ ﺑﺎﻻ؟ ! ﻧﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺳﻮﺋﯿﺖ ﺑﯿﺎﺩ
ﭘﺎﯾﯿﻦ
۴ - ﺗﻮ ﺣﻤﻮﻡ ﻫﺴﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﺩﺍﺭﯼ ﭼﮑﺎﺭ
ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ! ﺧﺐ ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺸﻘﺎﻣﻮ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ
۵ - ﺭﻭ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺑﯽ ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺴﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ :
ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ ! ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻤﯿﺮﻡ
۶ - ﺍﺯ ﻣﺴﺠﺪ ﺑﺮﮔﺸﺘﯽ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ : ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ؟ ! ﻧﻪ
ﻣﺎ ﺗﺎﯾﻢ ﺍﻭﺕ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﮐﻨﯿﻢ ...
ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍﺍ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 19:44
+2
محمد
محمد
+ 18
.

.

.

.

.

.

.

ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻭ ﮐﻠﯽ ﭘﯿﺎﺩﻩ

ﺭﻭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻥ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﻣﯿﺎﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﺴﺘﮕﯽ

ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ !!!!!

ﺑﻬﻠﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺪﺱ ﺯﺩﯾﺪ !!!!!

ﺍﻭﻧﺎ ﺍﺯ ﮐﻔﺶ ﺗﻦ ﺗﺎﮎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻻﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﺿﺨﯿﻤﯽ

ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺎﻧﻊ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﺪ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ

ﺍﺯ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﺪ .

ﺍﻻﻧﻢ ﺑﺮﻭ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺗﻦ ﺗﺎﮎ ﺑﺨﺮ ﻭ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﺧﻔﻪ ﺷﻮ

ﻣﻨﺤﺮﻑ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 22:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای عزیز و مهربونم


ممنونم که هستی چون با اوضاع الانم و اعصاب خراب امروزم بدون شماها دق می کردم


خیلی برام عزیزن شب خوبی داشته باشین
{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}{-35-}{-49-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 22:20
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
8 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 21:47
+5
محمد
محمد
تو مهمونیا
من اونی ام

که یهو بی هوا بش میگن

خب شما چطوری؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 21:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ۲۰۰ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮمن ﭘﻮﻝ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﻨﻪ
ﮐﺎﺭﻣﻨﺪ ﺑﺎﻧﮏ ﯾﻪ ﺑﺴﺘﻪ ۱۰۰ﺗﺎﯾﯽ ۲ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻧﯽ بهش ﺩﺍﺩ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﻤﺮﺩ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮمن ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩ !!!
ﻣﻦ ﺳﺮﻡ ۵ ﺗﺎ ﺑﺨﯿﻪ ﺧﻮﺭﺩ !!!
ﮐﺎﺭﻣﻨﺪ ﺑﺎﻧﮏ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﺣﻤﺘﺶ ﮐﻨﻪ ﻣﺮﺩ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﻮﺩ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 21:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه توی اینترنت باشی توانایی اینو داری که،
بدون احساس خواب آلودگی تا صبح بیدار باشی ،
حالا کافیه ساعت ۱۰صبح از خواب بیدار شی ساعت ۱۱ کتاب بگیری دستت ،
چنان پلکات سنگین میشه که انگار ۲ شبانه روزه نخوابیدی …
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 21:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﻄﻮﺭ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﺭﻭﺯﯼﺑﯿﻦ
100 ﺗﺎ 150 پسر ﺑﻬﻢ ﻣﺴﯿﺞ ﻣﯿﺪﻥ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻭﺳﺖ
ﺷﺪﻥ
ﯾﻌﻨﯽ ﻻﻝ ﺑﺸﻢ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻢ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺑﻪ ﺍﺑﻪ ﺑﺒﺐ ﺍﺑﻪ ﺑﺒﺒﺒﻪ ﺍﺑﻮ ﺑﺒﻬﺒﺒﻪ ﺍﺑﻪ

3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 21:10
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ