یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 20:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این هوا
هواى خوبى است براى...
دلتنگ بودن!
من بغض هایم را
با روح زخمى ام مى آورم...!
تو آغوشت را...
با بوسه هایت...
بیاور!
بگذار دست کشیدن از تو همچنان غیرممکن باشد...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺷﺐ ﺍﻭﻝ آﺷﻨﺎﯾﯿﻢ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﻢ ﺑﻮﺩ که ﺑﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺲ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ

ﻋﻠﺖ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺍﺯ ﺳﻘﻒ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭼﮑﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻻﻥ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻮ آﺏ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﮔﻔﺘﻢ ﺯﯾﺮﺵ ﺳﻄﻞ ﺑﺰﺍﺭ !

ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺑﻬﻢ ﺯﺩ ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سهم "من "از "تو"
عشق نیست، ذوق نیست، اشتیاق نیست،
همان دلتنگی بی پایانی است که روزها دیوانه ام میکند !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو شب خواب میبینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته،

بیدار میشه میبینه زنش کنارش خوابیده میگه:

خاک تو سرم یادم رفت save کنم!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ ﺗﻮﯼ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻠﻔﻨﺶ ﺑﮕﺮﺩﻡ

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﺻﻤﺪﯼ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻼﺵ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺍﺳﻤﯽ ﻧﯿﺴﺖ،

ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ ؟

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ،

ﺣﺎﻻ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﯾﻨﺎﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯽ ؟؟؟

ﺍﯾﻨﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﻓﺮﺍﻣﺮﺯﯼ !!! :| :| :|

ﺍﮔﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﯾﮑﯿﻮ ﺩﯾﺪﯾﻦ جلو حرم ﻧﺸﺴﺘﻪ

ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﻗﺎﺷﻖ ﺭﻭﯼ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻪ

ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮﺍﺵ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺑﻬﺶ ﺳﻼﻡ ﮐﻨﯿﻦ ،

ﺍﻭﻥ ﻣﻨﻢ !

:|:|:|:|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کشکِـــ..!

عشق های امروز را چشیده ای دلبندم..؟

طعم کشک می دهند...!!

سراپا ادعایید گل من!

فرهاد هم اگر بود؛ به جای کندن بیستون مخ میزد احتمالا..!

شیرین دیگر شیرین نبود..!

شیرینی اش دل فرهاد را میزد قطعا..!

دیگر صدای تیشه نمیپیچید در شهر..احتمالا بوق اشغال

تلفن همراهش گوش ها را کر می کرد...!

طفلک عشق.....!

چقدر زجر می کشد از این شیرین فرهاد های قلابی...!

لطفا اسم هر احساسی را عشق نگذارید..!
عشق حرمت دارد !
حرمت عشق را بشناسید لطفا !

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لباس ها در اب كوتاه میشوند و برنجها دراز...........
در درازی زندگی لباس باش و در پهنای ان برنج.

اگر عمق این پیام را نفهمیدی بدان كه تنها نیستی منم نفهمیدم :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:13
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ