یافتن پست: #بی

xroyal54
xroyal54

آرزو میکنم توجیب لباست پول پیدا کنی،


آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشیُ هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یهو یجا پیدا کنی،


آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن تو اتفاقی رد بشیُ  بشنوی،


آرزو میکنم اونقدر بخندی ... بخندی که از چشمات اشک بیادُ دل درد بگیری،


آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره خوب داری یجا به مشامت بخوره،


آرزو میکنم وقتی حواست نیست سرتو بیاری بالا ببینی، یکی که خیلی دوسش داری، داره خیلی عمیق ، با یه حس مثبت و لبخند رضایت نگاهت میکنه،


آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فکر نمیکردی حالاحالاها داشته باشیش یه اتفاقی بیوفته و یهو بدستش بیاری...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:50
+8
xroyal54
xroyal54

الهی…


با خاطری خسته، دلی به تو بسته، دست از غیر تو شسته، و در انتظار رحمتت نشسته ام…


میدهی،کریمی..نمیدهی،حکیمی..میخوانی،شاکرم..میرانی،صابرم…


الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که می بینی!


نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز…



الهی، مشتِ خاکی را چه شاید و از او چه بر آید و با او چه باید…؟



دستم بگیر یا ارحم الراحمین...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:47
+8
alireza
alireza
ایرانی ها دارن تو پیج مسی ابروی ایرانو میبرن/
یکی نوشته :اگه نصرتی و شیث و دیدی فرار کن/
یکی نوشته :صورتتو از کعبی دور نگه دار /
بچه ها تو رو خدا اگه دوستی دارید که از این کارا میکنه بهش بگیید داری ابروی ایرانو میبری
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:39
+7
hosin tatar
hosin tatar
 سلام خوبی 

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:37
+7
xroyal54
xroyal54
آدم ها چه زود عاشق می شوند
و چه زود پرت می کنند سیب نیم خورده را
به هوای سیبی دیگر
به هوای حوایی دیگر...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:31
+10
بهناز جوجو
بهناز جوجو

نه ! چشمانم شور نبود … اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود !

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 23:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:57
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻧﯿﺴﺖ!

ﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﯽ

ﮔﺎﺯﺵ ﺑﮕﯿﺮﯼ

بامتکا بزنی لهش کنی

ﺑﺪﻭﯾﯽ دنبالش ﺍﻧﻘﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺫﻭﻕ ﺟﯿﻎ ﺑﺰﻧﻪ

ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺼﺎﻓﺖِ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺭﻭ ((:

ﺣﺘﯽ ﺗﺼﻮﺭﺷﻢ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:54
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر مار تو شیشه الکل میبینه،میگه: خدای من،اون کیه دیگه ترشی مار میخوره.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:53
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اعتراف میکنم پسرا فرشته اند



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ما دختراهم آدمیم

پسرا ; سجده رو نمی‌بینم چرا !؟؟

زود باشید ، سرییییییع!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 21:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ