یافتن پست: #تنها

ramin
ramin
دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!

آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !

۴شنبـه سوری مبارک !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 12:16
+6
sasan pool
sasan pool
آهنگی که همیشه اشک من و در میاره.
love5.JPG

بعد از این دیگر نیاید بی وفا حتی به خوابم
می شوی تنهای تنها می دهد یک سال عذابت
می روی اما به دنیای فراموشی
با غم سردی که می دارد هم اغوشی
کاش از اول من به حالت بی وفا پی برده بودم
تو فریبم داده بودی من فریبت خورده بودم
راه من از راه تو گشته جدا
دارم از تو من شکایت با خدا

ترک جانت کرده ای جانان چرا
بی وفایی بی وفایی بی وفا
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:38
+1
sasan pool
sasan pool
آشفته از پروين
يا رب مرا ياری بده
تا خوب آزارش کنم
هجرش دهم زجرش دهم
خارش کنم زارش کنم

از بوسه های آتشين
وز خنده های دل نشين
صد شعله در جانش زنم
صد فتنه در کارش کنم

منوچهر سخايي
آه تنها دل من
آه خدا دل من
دلم تنگ و دلم تنگ
دلم با لاله همرنگ
بنالم تا بسوزه
مگه به حال من دل سنگ

كورس سرهنگ زاده
آسمون ابراتو بردارو برو ديگه تنها منو بگذار و برو
آسمون اخماتو واكن آبي شو آسمون آفتابي شو آفتابي شو
آسمون غرقه بخونه دل من آسمون دشت جنونه دل من
تك و تنها توي دنياي بزرگ آسمون بي همزبونه دل من
آسمون مرده ديگه مهرو وفا بزم ما پر شده از رنگ وريا
نه محبت ميشه پيدا نه صفا آسمون قهره ديگه از ما خدا
يه دکلمه از مسعود فردمنش

در مکتب عشاق
گر اينه جوابت
لعنت به تو و عشق تو و ذات خرابت

اينست ترازوی عدالت
تو پادشه مکر و رذالت
ارزانی آن تازه رس خوش قد و قامت
تو پيش کش و قصه ما هم به سلامت
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:34
+4
sasan pool
sasan pool
قوامی

شبی که آواز نی تو شنيدم
چو آهوی تشنه پی تو دويدم
دوان دوان تا لب چشمه رسيدم
نشانه اي از نی و نغمه نديدم

تو ای پری کجاي
که رخ نمينمايي

از آن بهشت پنهان
دری نميگشايي

ليلا فروهر
عاشق شدم من در زندگانی
بر جان زد آتش عشق نهانی
جانم از اين عشق بر لب رسيده
اشک نيازم بر رخ چکيده
يک سو غم او يه سو دل من در تار مويي
در اين ميانه دل ميکشاند مارا به سويي

زين عشق سوزان بی عقل و هوشم
ميسوزم از عشق اما خموشم
ای گرمی جان هر جا که بودی بی ما نبودی
هر جا که رفتی من با تو بودم تنها نبودی
تو غصه زندونم کرد
فرنگيس
با صداي عماد رام يه چيز ديگست

شب
شب که ميشه تو کوچه غم
اشک من ميشه ستاره
من چشمامو به ابرا ميدم
آسمون بارون ميباره
ميخونم آخ که ديگه فرانگيس
عشق تو داغونم کرد
به کی بگم که چشمات
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:31
+3
Danial
Danial
به سلامتی کسی که غمگین شد
ولی کسی از غمش نگفت
به سلامتی دلی که گرفت
ولی کسی گره ی دلشو باز نکرد
به سلامتی کسی که تنها شد
ولی کسی از تنهاییش یادی نکرد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:57
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
تنهایی هامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم

واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم

تو داری از من میگذری٬ من باید از تو بگذرم

چیزی نمی تونم بگم٬ باید بیفتی از سرم

بعد از تو باید با خودم٬ تنهای تنها سر کنم

یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:47
+6
benyamin
benyamin
دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم! آنان که سوختند ، همه تنها بودند!
چهارشنبه سوری مبارک
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 23:28
+1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دقت کردين هر موقع دارين سشوار ميکشين حتي اگه تو خونه تنهام باشين هي حس ميکنين يکي صداتون ميکنه؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:46
+10
maryam
maryam
امشب رها از زمان !
تنها به تو مي انديشم...
آهنگ هاي تکراري !
خاطرات تکراري !
و اشک هاي تکراري !
تکرار در بودن تو که هيچ گاه تکراري نمي شود !
اين بي نهايت من است...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:40
+2
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دقت کردين وقتي ميگن غصه نخور ،آدم بيشترغصه ش ميگيره؟؟؟!!! . . .
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:34
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ