maryam
در اين دنيا که حتي ابر ، نمي گريد به حال ما
همه از من گريزانند، تو هم بگذر از اين تنها..
maryam
بايد بدجنس باشي..!! تا عاشقت باشن......!!
بايد خيانت كني.........!! .......... تا ديوونه ات باشن...!!
بايد دروغ بگي...............!!........تا هميشه تو فكرت باشن...!!
بايد هي رنگ عوض كني......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!!
اگه ساده اي ...!!...اگه باوفايي...!!....اگه يك رنگي...!!.........هميشه تنهايي
maryam
باور کردم
تنهايي را
چقدر دلم
کسي را نمي خواهد امشب...
Mitra Mohebbi
بیشتر مردها آرزوی بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه!!
arman
باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن……!! باید خیانت کنی………!! ………. تا دیوونه ات باشن…!! باید دروغ بگی……………!!……..تا همیشه تو فکرت باشن…!! باید هی رنگ عوض کنی……!!…………..تا دوسِت داشته باشن…!! اگه ساده ای …!!…اگه باوفایی…!!….اگه یک رنگی…!!………همیشه تنهایی
چگونه میتوان به تاول های کف پا گفت که تمام مسیر اشتباه بوده....؟؟؟
امیرحسین هاشمی
مردیم از تنهایی ! امیدوارم اینجا خوب جایی باشه
ramin
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست پیاده یا سواره بودنت فرقی نمی کنه، اما اگه همراهی داشته باشی که تنهات نذاره ،بی انتها بودن جاده برات آرزو میشه ......