m_69
غم هم اگر تركم كند ، تنهاي تنها مي شوم
♥ نگار ♥
تنها درد زندگی اینه که بفهمی
پناهت زندگیت پناه دیگری داره
آخرین ویرایش توسط
NEGAR1992 در [1391/01/2 - 16:48]
maryam
تنها وجه مشترک بین ما
ساده گی مان بود ... !!!
من ساده بودم که دل بستم
و تو ساده بودی که از این دل بستگی
با ساده گی تمام
چشم پوشیدی ... !!!
fowkes
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه بیشتر از همه تنهاست اون رو تنها نذارید چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره
benyamin
ازت چنين انتظاري نداشتم كه همچنين كاري كني،نه تنها من بلكه خانواده خودت هم از اين كارت ناراحت شدن نميخوام بگم ولي مجبورم بگم.بخدا اگه يه دفعه ديگه فقط يه دفعه ديگه بشنوم كه اينجوركاري رو كردي شايد مجبوربشم يه جور ديگه رفتاركنم اصلأ چه دليلي داشت تو اين كاروكني؟ روشن گذاشتن لامپ! اونم تو اوج مصرف برق..........
ronak
دلم یک شب تنهایی می خواهد
با یک عالمه تو
و تمام گوشه کنارهای آغوشت
اگر نبود من به لبخندی نیز قانعم
اگر نه
حتی به کلامی

1390/12/23 - 16:55khoshgel khanoom

1390/12/23 - 16:56چهارشنبه سوری مبارک
1390/12/23 - 16:59