یافتن پست: #تنها

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از تو فقط خاطره ای دوردست مانده است:
خاطره ای مثل ابر
خاطره ای مثل مه
مثل باد
خاطره ای که همه تکه هایش کم کم از هم گسست.
در یادم خوب هست
روزی کز کوچه ها رد شدی
- وقتی طوفان نشست -
بی صدا
در پشت پنجره قلبی شکست.
عشق, چیزی نیست جز بارانی از غم پشت یک لبخند
تا که هرکس, آفتابی حس کند حال و هوایت را
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال
و عشق, تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس

و عشق, تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن….
[سهراب سپهری]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:50
+4
M*M
M*M (مسدود)
دوستم قلبي اگر باشد دعايت مي کنم / جان اگر خواهي فدايت مي کنم / با تو ام اي گل ، تو تنها نيستي / گوش کن زيباي من ، هر شب صدايت مي کنم .{-23-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:23
+7
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
گفتمش دل میخری؟
پرسید:چند؟!
گفتمش:دل مال تو.تنها بخند!
خنده کرد و ذل ز دستانم ربود
تا به خود باز آمدم او رفته بود
دل ز دستانش روی خاک افتاده بود
جای پایش روی دل جا مانده بود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 01:18
+5
ali rad
ali rad
باید امشب بروم!
باید امشب چمدانی را
که به اندازه‎ی پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم
و به سمتی بروم
که درختان حماسی پیداست
رو به آن وسعت بی‎واژه که همواره مرا می‎خواند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 23:29
mitra
mitra
میخواهم برایت تنهایی را معنی کنم!

در ساحل کنار دریا ایستاده ای , هوای سرد , صدای موج
انتظار انتظار انتظار
به خودت می آیی , یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند , نه دستی که شانه هایت را بگیرد , نه صدای که قشنگ تر از صدای دریا باشد
اسم این تنهایی است
تنهایی یعنی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 23:07
+7
سحر
سحر
زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت
جسارت
پا به پای یک مرد ، زور دارد
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد
زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد
و اگر تمام اینها یادت رفت
تنها یک چیز را به خاطر داشته باش
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده
که بخواهد در ایران
جایِ یک زن باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 22:21
+6
-1
parnian
parnian
باﻳﺪ ﺑﺪﺟﻨﺲ ﺑﺎﺷﻲ ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﺎﺷﻦ
ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻳﻮﻭﻧﻪ ﺍﺕ ﺑﺎﺷﻦ
ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻲ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻓﻜﺮﺕ ﺑﺎﺷﻦ
ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻲ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ
... ﺍﮔﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ
... ... ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻭﻓﺎﻳﻲ
ﺍﮔﻪ ﻳﻚ ﺭﻧﮕﻲ
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:53
+4
سحر
سحر
دلم کارِ دست است !

خودم بافتمش ! تارش را از سکوت ، پودش را از تنهایی

همین است که خریدار ندارد . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:30
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
چه قدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است!
مثل همین باران بی سوال که
آرام و شمرده می بارد
باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است
که می گویم:
( من تنها نیستم.فقط منتظرم!!)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:25
+5
maryam
maryam
کاش خدا موبایل داشت...
اون وقت الان که دلم گرفته و تنهام بهش اس ام اس می دادم می گفتم:"قربونت برم،فقط تویی که درک میکنی تنهایی یعنی چی.." اونم می گفت: "خودم پیشتم دیوووونه..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:24
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ