یافتن پست: #تنها

aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
بهار اومد كه من شيدا بگردم چو ماهى بر لب دريا بگردم
پلنگ در كوه و اهو در بيابان همه جفتند و من تنها بگردم

سه روز رفته اى سي روز حالا, سه روز رفته اى سي روز حالا زمستون رفته اى نوروز حالا يار

تو كه گفتي برو صد سال ديگر, تو كه گفتي برو صد سال ديگر نگيرم غير تو من يار ديگر يار

سر سالى نشد يارى گرفتى, سر سالى نشد يارى گرفتى زبانت با من و دل جاى ديگر يار
دلم مى خواهد كه با تو يار باشم, دلم مى خواهد كه با تو يار باشم چو دونه در ميان نار باشم يار

چو دونه در ميان نار شيرين, چو دونه در ميان نار شيرين
چو بلبل محرم گلزار باشم يار
به دستمالم گل بادام دارم, به دستمالم گل بادام دارم
نه شب خواب و نه روز ارام دارم يار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:00
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
خدایا.... دهانم را بو کن....!!

ببین....بوی سیب نمی دهد....!!

من هیچ وقت حوایی نداشتم که برایم سیب بچیند!

میدانی یک آدم بدون حوایش چقدر تنها میشود؟!!

میدانی محکوم به تنهایی بودن چقدر سخت است؟!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:39
+2
mitra
mitra
به خانه می رفت
با کیف
و با کلاهی که بر هوا بود
چیزی دزدیدی ؟
مادرش پرسید
دعوا کردی باز؟
پدرش گفت
و برادرش کیفش را زیر و رو می کرد
به دنبال آن چیز
که در دل پنهان کرده بود
تنها مادربزرگش دید
گل سرخی را در دست فشرده کتاب هندسه اش
و خندیده بود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:00
+5
sasan pool
sasan pool
چه رسم جالبی است،
محبتت را میگذارند پای احتیاجت،
صداقتت را میگذارند پای سادگیت،
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت،
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت،
... ... و وفاداریت را پای بی کسیت،
و آنقدر تکرار میکنند که خودت
باورت میشود که تن هایی و بیکس و محتاج....!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 12:47
+3
maryam
maryam
سه تا از بهترين خوابيدنهاي دنيا:
1.خوابيدن رو پاي مامان وقتي کلي خسته اي
2.خوابيدن رو شونه عشقت وقتي کلي تنهايي
3.خوابيدن با چشماي باز وقتي استاد داره درس ميده !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 11:18
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
و با تمام اینها من یک زنم ! میگم و میخندم و اشک میریزم و میجنگم و عشق میورزم !
و تو مرد باش! مردی که با تمام مردانگی ات تنها یک روز نمیتونی زیر بار این فشارها و قضاوتهای بیربط به جای یک زن زندگی کنی !
تو مرد باش!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:01
+7
reza
reza
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه ...
بیشتر از همه تنهاست ،
اون رو تنها نذارید ...
چون هیچ وقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:23
+3
maryam
maryam
...
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:17
+5
ali rad
ali rad
خيانت تنها اين نيست كه شب را با ديگري بگذراني خيانت ميتواند دروغ دوست داشتن باشدخيانت تنها اين نيست كه دستت در تاريكي در دست ديگري بگذاري خيانت ميتواند جاري كردن اشك بر ديدگان معصومي باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:13
+3
ali rad
ali rad
آدم ها ... ،
باهم ها و بی هم ها ...
زوج و فرد ...
و منی که انگار با پلاک ِ تنهائی ...
هیچ راهی به محدوده ی ِ زوج و فرد ندارم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 21:47
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ