Mitra Mohebbi
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتادو شش هزار ریال
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
Mitra Mohebbi
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ، كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ، با چشماش بهت بگه : هستم تا ته تهش ! هستی ?
Mitra Mohebbi
من با تو فرق دارم!تنهاییم فرش نیست كه زیر پاي هر كس و ناكسی پهن كنم
sasan pool
اینجا شب است
اینجا سکوت حکم فرماست
اینجا همچو دلم ظلمت ساکن است
اینجا تنها جاییست که میتوانم به راحتی حرف دلم رو بزنم
وگاهی چشمانم همچو آسمان به راحتی میبارد
و
اینجا خانه ی دل شکسته من است
ramin
كاش پنجره تنهائی رو به كوچهای باز میشد
maryam
هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است... می آیند.... می مانند.... عادت می دهند.... ومی روند. وتو در خود می مانی و تو تنها می مانی راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است؟.... مثل همه فلانی ها ?????????
sasan pool
خدا حافظ بروعشقم برو که وقت پروازه
برو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه
نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست
نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست
منو تنها بذار اینجا تو این روزای بی لبخند
که باید بی تو پرپرشه که باید از نگات دل کند
حلالم کن اگه میری اگه دوری اگه دورم
اگه با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم
نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم
که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم
فدای عطر آغوشت برو که وقت پروازه
برو که بدرقه داره منو به گریه میندازه
برو عشقم خداحافظ برو تو گریه حلالم کن
خداحافظ برو اما عزیز من حلالم کن