یافتن پست: #تنها

mina_z
mina_z
ر زمستانی سرد
با دلی رفته ز دست
زیر لب میخوانم
کاش میشد به تو گفت
که تو تنها سخن شعر منی
تو نرو ، دور نشو از بر من
تو بمان تا که نمیرد دل من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:15
+10
tamanna
tamanna
روز را خورشيد ميسازد و روزگار را ما! ما را دل ميسازد و دل را عشق و عشق را اشك ميسازد و اشك را باران ميسازد پس عاشقانه باش و بمون بشين بايست هر كاري ميخواي بكن فقط عاشق باران باش و باران را تنها نزارو باران هم تورا تهنا نميزاره!!!!!!!!!!!{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:10
+11
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتادو شش هزار ریال
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:59
+3
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت ، كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...كه وقتی تو اوج تنهایی هستی ، با چشماش بهت بگه : هستم تا ته تهش ! هستی ?
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:35
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
من با تو فرق دارم!تنهاییم فرش نیست كه زیر پاي هر كس و ناكسی پهن كنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:30
+3
sasan pool
sasan pool
اینجا شب است

اینجا سکوت حکم فرماست

اینجا همچو دلم ظلمت ساکن است

اینجا تنها جاییست که میتوانم به راحتی حرف دلم رو بزنم

وگاهی چشمانم همچو آسمان به راحتی میبارد

و

اینجا خانه ی دل شکسته من است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:45
+1
ramin
ramin
كاش پنجره تنهائی رو به كوچهای باز میشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:45
+5
ramin
ramin
بر تاریکی عمر خود و در زیر آسمان شبهای تار ، من یک بی ستاره ام که تنهای تنها مانده ام... {-60-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:42
+5
maryam
maryam
هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است... می آیند.... می مانند.... عادت می دهند.... ومی روند. وتو در خود می مانی و تو تنها می مانی راستی نگفتی رسم تو نیز چنین است؟.... مثل همه فلانی ها ?????????
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:38
+3
sasan pool
sasan pool
خدا حافظ بروعشقم برو که وقت پروازه

برو که دیدن اشکات منو به گریه میندازه

نگاه کن آخر راهم نگاه کن آخر جادست

نمیشه بعد تو بوسید نمیشه بعد تو دل بست

منو تنها بذار اینجا تو این روزای بی لبخند

که باید بی تو پرپرشه که باید از نگات دل کند

حلالم کن اگه میری اگه دوری اگه دورم

اگه با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم

که میدونی نفسهامو به دیدار تو مدیونم

فدای عطر آغوشت برو که وقت پروازه

برو که بدرقه داره منو به گریه میندازه

برو عشقم خداحافظ برو تو گریه حلالم کن

خداحافظ برو اما عزیز من حلالم کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ