یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:30
+4
ronak
ronak
مجهول مانده است درمن
هزار سوال ِ بی جواب
از باد
از باران
از آب
از آتش
از سیبی که تبعیدیِ زمین ام کرد..
از تو که بی گفت و گو
تنها مخاطب چشمانم شدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:18
+4
mehdy
mehdy
زهرمار، درد، مرض، کوفت! الهی کف شامپو تو چشت! شب بخوابی خواب بد ببینی!

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی،

که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید!

آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن

قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید!

اکشن بودن دعوا به همین چیزاست!خانوم مادر! از مصرف هله هوله ی زیاد پرهیز نمایید! ا

ین عمل نه تنها برای سلامتی شما خوب نیست،

بلکه موجب می شود کهمن بنده خدا هم هوس کنم!!!!!!!

آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ دستشویی خود ندارند

و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا “پووووووف” می کنید

به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:58
+4
mehdy
mehdy
طنز: درد دل نوزاد شش ماهه
آقای پدر! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچه ی غیر پاستوریزه ،

و سار و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید !

خانوم مادر! جیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من،

نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای شما هم مضر است!!!

لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود!

پدر محترم! هنگام دستچین کردن میوه، از دادن من به بغل اصغر آقای سبزی فروش

خودداری نمایید. چشمهای تلسکوپی، گوشهای ماهواره ای و سیبیلهای دم الاغی اش

مرا به یاد قرضهای شما می اندازد!مخصوصاً وقتی که چشمهای خود را گشاد کرده،

و با تکان دادن سر و لبهایش ” پول پول پول پول” می کند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:54
+4
mehdy
mehdy
... و عشق هيچ گاه به معناي رسيدن نيست :
مي توان "عاشقانه" عاشق بود ولي به معشوق نرسيد...
چرا كه عشق به تنهايي مي تواند از خود دفاع كند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:29
+2
حمید
حمید
آدمک آخر دنیاست بخند/آدمک مرگ همین جاست بخند/دستخطی که تو را عاشق کرد/بازی کودکی ماست بخند/آدمک خر نشوی گریه کنی/کل دنیا سراب است بخند/آن خدایی که بزرگش خواندی/
به خدا مثل تو تنهاست بخند {-23-}{-37-}{-21-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 01:04
امید
امید
آشنا هايم غريبه هايي هستند كه تنها اسمشان را ميدانم.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 00:26
+2
امید
امید
من تو را دوست دارم
تو دیگری را
و دیگری , دیگری را
و در این میان همه ی ما تنهاییم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 00:03
+2
hadith
hadith
و آنگاه که تنها شدی

و در جستو جوی تکیه گاه مطمئنی هستی

بر من توکل کن

(قرآن کریم)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 23:48
+4
hadith
hadith
من تو را دوست دارم و تو دیگری را و دیگری دیگری را و در این میان همه تنهاییم!.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 22:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ