نیوشا
تنها چیزی که طعمش هیچ وقت عوض نمی شه
جداییه
همیشه تلخِ تلخِ
سحر
تا بوده ، همین بوده :
همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست و حوصله کسی رو نداریم که هست !
بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون ..
payam
اگه ۲+۲ = ۴ ۲H +O = آب ابر + رعد = باران غم + چشم = اشك تنهائي + تاريكي = من عشق + مهر = تو پس من - تو = مرگ ! زياد به ارتباطش فكر نكن ، جمله آخر بچسب