یافتن پست: #تنها

ronak
ronak
وقتي در رابطه ي دوستي بعضي ها به مسايل جنسي فکر مي کنند و بعضي به شارژ ايرانسل.. مي فهمي که تنهايي آنقدرها هم بد نيست...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:47
+4
ronak
ronak
هرچي بيشتر بررسي مي كنم
بيشتر ميفهمم كه تنها كسي كه بِهِم نخ داده تو زندگيم قرقره بوده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:33
+4
ronak
ronak
پسره1روز قبل ولنتاین میره مغازه و میگه : آقا کارت پستال " تو تنها عشق منی " رو دارید؟
مرده میگه : بله داریم.
میگه : پس 12تا بدید لطفا ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:00
+5
ebrahim
ebrahim
گفتم:خدايا از همه دلگيرم گفت:حتي من؟
گفتم:خدايا دلم را ربودند! گفت:پيش از من؟
گفتم:خدايا چقدر دوري؟ گفت:تو يا من؟
گفتم:خدايا تنهاترينم! گفت:پس من؟
گفتم:خدايا کمک خواستم. گفت:از غير من؟
گفتم:خدايا دوستت دارم. گفت:بيش از من؟
گفتم:خدايا انقدر نگو من! گفت:من توام، تو من..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:22
+5
mohsen
mohsen
تنهايي خود را مقدس بدار
.
تا زماني که چيزي مقدس تر از آن نيافته اي،
.
در تنهايي خود بمان.!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:58
+6
mina_z
mina_z
تو تنهايي با کدومشون بیشتر فاز می گیری؟
1-موسیقي
2-سکوت
3-خدا
4-كتاب
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:00
+2
حمید
حمید
دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:54
+1
شاهین
شاهین
نگران شب هايم نباش ، تنها نيستم ،
بالشم ، هق هق گريه هايم ، قرص هايم ،پاکت سیگارم، لرزش دستانم همه هستن ... تنها نيستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:45
+1
حمید
حمید
در SMS
نفرین به اون کسایی که روی دلها پا می ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:36
+2
مهسا
مهسا
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد ! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:58
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ