یافتن پست: #تنها

parham
parham
یه سری اس زن و شوهری
هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه،چون شادی تنها چیز زندگی نیست !
برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود
چون این انصاف نیست که بعضیها
شادتر از بقیه زندگی کنند
برای پول ازدواج نکنید ، میتونید اونرو با بهره کمتری قرض بگیرید
ضرب المثل اسکاتلندی
من از همسرم پرسیدم که برای سالگرد ازدواجمان به کجا برویم؟
او گفت: به جائی که تا حالا نرفتم
من گفتم: نظرت راجع به آشپزخانه چطوره !!؟
اسکاروایلد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 15:57
+4
mina_z
mina_z
عجب ميکنم از اين آدما ..........

تنها سرمايه ي يه آدم يه دل پاک و احساسات قشنگش

و تنها چيزي که تو اين دنيا هيچ کس بهش اعتنايي نداره .... همون دل و احساسات يه آدمه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 15:56
+6
mina_z
mina_z
مدتهاست مجازی میخندیم
مجازی شادیم
مجازی عاشق میشیم
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم
اما واقعی تنهاییم
واقعی درد میکشیم
واقعی از عشقهای مجازی لطمه میبینیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 14:26
+9
-1
امیرحسین
امیرحسین
زندگی رقص واژگان است ، یکی به جرم تفاوت تنهاست ، یکی به جرم تنهایی متفاوت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 14:13
+8
شاهین
شاهین
سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:

1- خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای

2- خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی

3- خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس می ده ...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:52
+9
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
———————————

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم وقتی که دیگر رفت به

انتظار آمدنش نشستم وقتی دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من اورا

دوست داشتم وقتی اوتمام شد من اغاز شدم و چه سخت است تنها متولد

شدن مثل تنها زندگی کردن مثل تنها مردن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:39
+8
شاهین
شاهین
دلم واسه اول دبستانم تنگ شده ...

وقتی که تنها یه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی
یه نفر میاد و بهت میگه: با من دوست میشی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 13:27
+4
ebrahim
ebrahim
مترسك انقدر دست هايت را باز نكن.....

كسي تو را در آغوش نميگيرد....

ايستادگي هميشه تنهايي دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 12:48
+3
amirreza
amirreza
تنها ستمگری که در این دنیا می توانم بپذیرم سکوت است.
>موهاتما گاندی<
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 10:16
+2
نیوشا
نیوشا
آنقدر دلگیرم از زندگی

که نمی دانم فریاد هایم را در کدام کوهستان به صدا در آورم!!!

خالی ام از لحظه های با هم بودن

و این سکوت تنهایی......ملال آور است...

شب خوش همدردها
دوستون دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 04:11
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ