امید
عشق خطری است در کمین تنهاترین کس. عشق به هر چیزی که زنده باشد و بس ! براستی ؛ خنده آور است جنون و فروتنی من در عشق ! . فردریش نیچه
kiss
به شانه ام زدی که تنهاییم را تکانده باشی ،به چه دل خوش کرده ای؟؟؟تکاندن برف از شانه آدم برفی....؟؟
kiss
صداقت تنها امتحانی است که در ان نمیتوان تقلب کرد
hadith
تنهایی یعنی . . . زُل بزنی به آی دی روشن طرف و هی بگی لــعنتـی پی ام بده ... بـعد یـارو آف شـه ... !
محمد
من شكست نخورده ام، تنها هزار راه حل پیدا كرده ام كه به كار نمی آیند.توماس ادیسون
صنم
گاهی نباید ناز کشید نباید آه کشید نباید انتظار کشید نباید درد کشید نباید فریاد کشید تنها باید دست کشید و رفت!!!