یافتن پست: #تنها

عسل ایرانی
عسل ایرانی
گفتمش: دل می‏خری؟! پرسید چند؟! گفتمش: دل مال تو، تنها بخند. خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روی خاک افتاده بود جای پایش روی دل جا مانده بود
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:27
+3
مهسا
مهسا
گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد؟

که بیاد تو تنهاییم .... و من اجازه ندم!

و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه:

مگه من مردم که تنها بمونی ...!!!...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:25
+4
-1
?
?
تنها راهی‌ که یه زن میتونه یه مرد رو میلیونر کنه

*

*

اینه که اون مرد میلیاردر باشه !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 19:41
sepideh
sepideh
گرمای تنت ارزانیه همان فاحشه ها! من سرمای تنهایی ام را به گرمای هوس ات ترجیح می دهم! :|:|:|
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 16:04
+4
سحر
سحر
ولنتاین چیست ؟
روزی که در سال یک بار
تنهاییمان را چند برابر به رخمان میکشد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:44
+6
sasan pool
sasan pool
هوس کردم بازم امشب/زیر بارون تو خیابون
به یادت اشک بریزیم/طبق معمول همیشه
آخه وقتی که بارون میاد روی صورت یک عاشق مثل من/حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه
امشب چشای من مثل ابرا های بهار/بخند به حالم گریه داره
چرا گریه ام نمیتونه روی تو تاثیر بزار /حالا بخند بخند که حالم خنده دار
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-3
13 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:33
+2
sepideh
sepideh
وقتایی که آدم تنهاست یا تازه تنها شده دورو برش میشه پر زوجای عاشق و خسته که میرن رو اعصاب
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:26
+5
sepideh
sepideh
اگه فکر میکنی خیلی تنهایی...
اگه فکر میکنی کسی دوست نداره...
اگه فکر میکنی کسی یادت نیست...
خیلی بیجا میکنی، پس ما اینجا هویجیم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:10
+6
sepideh
sepideh
باران بيايد يا نيايد
توباشي يا نباشي
خاطرت باشد یا نباشد
دیگر تنهاییم را با تو هرگز قسمت نمی کنم
و از ته دل به تو می گویم ؛
نا رفیق !
من خيس از ياد توام !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:08
+5
zahra
zahra
ما زنهـــا
قرار نیست تنها برای مـــردها زندگی کنیم
حتی اگر زشـت یا زیبـــا باشیم
چــاق باشیم یا لاغـــر
باید برای خـــود زندگی کنیم
آنگـــاه که خود را دوست داشتی
دیگران را دوست خواهی داشت
و زیبایی درون تـــو
در صورت تو متجلی خواهد شد
و این است زیبــائی واقعـــی یک زن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:00
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ