یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
زن که باشی عادت می کنی به نارو خوردن....! به اینکه "آدم"ت برود با "حوا"ی دیگری و تنها شریک تنهائی ات تنهایت بگذارد.... و بی آدم شوی بی هوا ..... هم نفست برای دیگری نفس بکشد... تو دیگر نفس نداری برای ادامه... و چقدر سخت است اینگونه مردن!
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 01:11
+7
-1
ebrahim
ebrahim
دلیل اینکه آبادانی ها رو لاف زن میدونن این هست که آبادان یه سری
امکانات داشت که مردمش وقتی واسه بقیه جاهای ایران تعریف میکردن،
باور نمیکردنو فکر میکردن دارن دروغ میگن !

امکاناتی مثل :
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:54
+8
?
?
نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !
{-41-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:51
+7
ebrahim
ebrahim
‫ولنتاین چیست ؟
روزی که تنهاییمان را چند برابر به رخمان میکشد!{-31-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:36
+9
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت
تنها یک کلمه است
" می گذرد "
اما...
دق میدهد تا بگذرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 22:47
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و فکرمیکنم که:
این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد
وعشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 22:18
+7
امیرحسین
امیرحسین
ازتنهایی گریزی نیست بگذار
اغوشم برای همیشه یخ بزند
نمیخواهم کسی شال گردن
اضافی اش رادورگردنم بیاندازد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 22:17
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:50
+3
kiss
kiss
چه سخته در میان جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن ،به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:43
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یك حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد ،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ