ebrahim
دلیل اینکه آبادانی ها رو لاف زن میدونن این هست که آبادان یه سری
امکانات داشت که مردمش وقتی واسه بقیه جاهای ایران تعریف میکردن،
باور نمیکردنو فکر میکردن دارن دروغ میگن !
امکاناتی مثل :
عسل ایرانی
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت
تنها یک کلمه است
" می گذرد "
اما...
دق میدهد تا بگذرد...
عسل ایرانی
دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است
و فکرمیکنم که:
این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد
وعشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
امیرحسین
ازتنهایی گریزی نیست بگذار
اغوشم برای همیشه یخ بزند
نمیخواهم کسی شال گردن
اضافی اش رادورگردنم بیاندازد
عسل ایرانی
اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی
kiss
چه سخته در میان جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن ،به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن
عسل ایرانی
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یك حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد ،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد
خیلی عالیه
1390/11/21 - 01:15ino nagi chi begi akhe?
1390/11/21 - 01:15man haghighato migam to ham k faghat baladi soalaye tekrari koni
1390/11/21 - 01:17
ضربه عشقی
1390/11/21 - 01:19
asal
1390/11/21 - 01:22