یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد.
یک بار قسمت کردم
چندین برابر شد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:41
+4
مهسا
مهسا
عادت می کنم
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم ...

اما فراموش نه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:40
+4
مهسا
مهسا
هر روز نبودنت را
بر دیوار خط کشیدم
ببین این دیوار لا مروت
دیگر جایی برای خط زدن ندارد
خوش به حال تو
که خودت را راحت کردی
یک خط کشیدی تنها
آن هم روی من . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:38
+4
سحر
سحر
یادش به خیر ....


یه زمانی تنها دغدغه ی زندگیمون این بود که دسته ی اصلی آتاری دست ما باشه..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:38
+4
sasan pool
sasan pool
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من
وابستگی ام را به تو باور کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:32
+4
ronak
ronak
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم
و تنهایی و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:29
+5
ronak
ronak
کاش گاهی مرد بودم
می شد تنهاییم را….
به خیابان بیاورم
سیگاری دود کنم و نگران نگاه های مردم نباشم
کاش گاهی مرد بودم
می شد شادی ام را….
به کوچه ها بریزم….
با صدای بلند بخندم…
و هیچ ماشینی…..
برای سوار کردنم….ترمز نکند
کاش……!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:24
+5
sasan pool
sasan pool
شبگردي مي‌کنم. اما صداي نفس‌هايت را از پشت
هيچ پنجره و ديواري نمي‌شنوم. آسوده بخواب نازنينم،
شهر در امن و امان است ... تنها خانه‌ي من است که در آتش مي‌سوزد..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:08
+2
نیوشا
نیوشا
زندگی تنها نفس کشیدن نیست . زندگی راستین زمانی است که نفس انسان می گیرد!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:07
+6
sasan pool
sasan pool
در نقاشي هايم تنهاييم را پنهان مي كنم
در دلم دلتنگي ام را
در سکوتم حرفهاي نگفته ام را
در لبخندم غصه هايم را
دل من چه خردسا ل است

ساده مينگرد ...
ساده مي خندد ...
ساده مي پوشد ...

دل من
از تبار ديوارهاي کاهگلي است

ساده مي افتد...
ساده مي شکند ...
ساده مي ميرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:00
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ