یافتن پست: #تنها

hadith
hadith
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 23:14
+2
ebrahim
ebrahim
يه روز يه [!]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:42
+6
مهسا
مهسا
سرِ قرارهای عاشقانه‌ات

هیچوقت به‌وقت نرسیدم

سال‌هاست ساعتم خواب رفته است

روی زنگِ تنهایی!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:33
+5
سحر
سحر
سکوت عجیبی دارد اینجا....
دیگر تنها من مانده ام و خیال بودنت
خنده ها و نوشته هایی که ...
با خود چه کرده ای!؟
با من چه میکنی!؟
دلم برایت تنگ می شود
وقتی می خوانمت...
وقتی بلند بلند می خوانمت...
تنهایی عجیبی است
دیوانه ام می کند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 19:17
+5
امیرحسین
امیرحسین
تنها حریفی که در مقابل من پس از باخت، بهانه نمی آورد، کامپیوتر است.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:43
+5
مهسا
مهسا
روی دیوار
روی سایه ای که به جا مانده از تو
چشـم می کشم و دهانی که بخندد
به این همه تنهایی و انتـظار ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:04
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
من اخرین برگ درختم
درخت زخمی از تیغ زمستون
من و راحت کن از تنهایی من
من و پا کیزه کن با غسل بارون
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 17:47
+3
امیرحسین
امیرحسین
انسان ها شکست نمیخورند بلکه تنها تلاش کردن شان را متوقف می سازند(ارنست همینگوی)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 17:36
+3
مهسا
مهسا
گـــاهی بـاید به دور خـود یک دیــوار تنهایی کشید
نـه بـرای اینکه دیگران را از خـودت دور کنی
بلکـه بـرای اینکه ببینی
بــرای چه کســـانی اهمیت داری
کــه این دیوار را بشکنند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:48
+5
مهسا
مهسا
غریبی من از زندگی در غربت نیست

از تنهایی نیست

از بی کسی هم نیست...

غریبی من از این است که از نزدیک ترین هایم دورم ،

و به دورترین هایم نزدیک...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:45
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ